Beantwoord

Gebelde nummers inzien met factuuranalyse

kan ik over een bepaalde periode inzien hoe vaak ik een specifiek nummer heb gebeld? of moet ik dat in alle facturen terugzoeken?
icon

Beste antwoord door Kaassausje 5 juni 2016, 12:32

Hoi guidopuntnl, welkom op het klantenforum.

Op deze My T-Mobile pagina kun je een factuuranalyse uitvoeren. De onderste optie is 'nummeranalyse' en volgens mij is dat wat je zoekt. Kun je dat eens proberen? Laat je weten of dat is wat je zocht?

Bekijk origineel

44 reacties

Hoi guidopuntnl, welkom op het klantenforum.

Op deze My T-Mobile pagina kun je een factuuranalyse uitvoeren. De onderste optie is 'nummeranalyse' en volgens mij is dat wat je zoekt. Kun je dat eens proberen? Laat je weten of dat is wat je zocht?
bedankt, alleen gebeurt er niks als ik een nummer intoets?
Reputatie 7
Badge +15
Hey Guido,

Fijn om te zien dat Kaassausje jou al van een reactie heeft voorzien. Wel flink balen dat het niet werkt! Ik heb net zelf ook uitgetest en het lukt mij ook niet. Ik heb dit daarom zojuist doorgestuurd naar de afdeling die over My T-Mobile gaat. Zodra ik een reactie heb dan hoor je het! Excuses voor het ongemak in de tussentijd Guido!

Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?
Ja je ka dit zien. Dit vind ik erg handig. Ik hoop dat het je is gelukt!
Beste Amy,
Ik heb nog steeds niks gehoord?
Was er al een oplossing?
Gr Guido
Reputatie 7
Badge +20
Hey Guido,

Amy is er morgen weer, dus ik heb gelijk gevraagd of ze kan kijken wat de status is. Zodra ze er is laat ze het je weten. 🙂
Reputatie 4
Ik probeerde bovenstaand ook maar het werkt nog niet.
Ik heb 2 abonnementen en op beide werkt het niet.
Ik krijg steeds de melding. "Je hebt in deze periode niet naar dit nummer gebeld.".

"Deze" nummer is wel honderden keren gebeld.
Elke maand minstens 20 keer tot over de 100.
Ik heb geprobeerd met 316 en 06 ervoor, maakt geen verschil uit.

Jammer, ik was zeer benieuwd naar deze nummeranalyse.

Wat is de status van deze fout melding.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Onra,

Hmm vreemd dat het ook bij jou niet goed werkt. Zou je mij in een privébericht het 06-nummer willen sturen die je wilde invoeren in de analyse? Dan controleer ik of het bij ons wel werkt. Werkt dit niet, dan gaan we natuurlijk op zoek naar een oplossing!

Ik wacht je reactie af. 🙂
Reputatie 4
Hoi Issam,

Bedankt voor je reactie.
Hopelijk weet jij raad met deze probleem.
Ik heb het nog eens met diverse 06 en vaste nummers geprobeerd maar niets werkt. Ik krijg steeds de melding "Je hebt in deze periode niet naar dit nummer gebeld". Vraag me af over welke periode er mee bedoelt wordt.

Issam schreef:

Hoi hoi Onra,
Hmm vreemd dat het ook bij jou niet goed werkt.

Deze probleem is van 9 maanden geleden, was het probleem opgelost?
Ik zie geen reactie van Amy of van David, ik neem aan dat zij dus geen reactie hebben gekregen van de "afdeling die over My T-Mobile gaat". Trouwens ook geen reactie van topic starter guidopuntnl.
Ook best vreemd.

Amy schreef:

Wel flink balen dat het niet werkt! Ik heb net zelf ook uitgetest en het lukt mij ook niet. Ik heb dit daarom zojuist doorgestuurd naar de afdeling die over My T-Mobile gaat. Zodra ik een reactie heb dan hoor je het! Excuses voor het ongemak in de tussentijd Guido!

Ik heb je een een paar nummers verstuurd via prive mail die ik het vaakst gebruik.
Heb je het zelf ook al geprobeerd? Aangenomen dat je een abonnement hebt van T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Onra,

Bedankt voor je privébericht!

Ik heb het uitgeprobeerd, maar ook bij mij krijg ik geen gegevens tot mijn beschikking als ik de 06-nummers invoer. Ik heb het daarom doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan ons van meer duidelijkheid voorzien.

Zodra ik een reactie krijg laat ik het meteen weten in dit topic!
Reputatie 4
Issam schreef:

Zodra ik een reactie krijg laat ik het meteen weten in dit topic!

Nog iets gehoord van de afdeling die hierover gaat?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Onra,

Sorry dat ik je niet meer van een update heb voorzien!

Ik had al een reactie gekregen van onze collega's. Ze hebben de situatie bekeken en ze zien inderdaad dat het niet correct werkt. Het lijkt erop dat er iets technisch niet in orde is en dat hier een grote aanpassing voor moet worden gedaan bij ons in de systemen. Ze zijn er nu van op de hoogte, ze werken aan een oplossing en hopen deze zo snel mogelijk toe te passen. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt aan gewerkt!
Reputatie 4
Geen probleem Issam, bedankt voor je antwoord.
Jammer dat dit niet toen het de eerste keer werd gemeld, 11 maanden geleden, was onderzocht, maar goed, er wordt nu werk van gemaakt.
Laat je het weten als het opgelost is?
Reputatie 6
Badge +16
Hey Onra,

Uiteraard, als ik een update ontvang dan laat ik het weten in dit topic!
Reputatie 4
Issam schreef:

Het lijkt erop dat er iets technisch niet in orde is en dat hier een grote aanpassing voor moet worden gedaan bij ons in de systemen. Ze zijn er nu van op de hoogte, ze werken aan een oplossing en hopen deze zo snel mogelijk toe te passen.

Is de oplossing in zicht?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Als het goed is zou het weer allemaal goed moeten werken! Heb je het onlangs nog getest? Bij de factuuranalyse kun allerlei details van de factuur bekijken.

Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het van je!
Reputatie 4
David schreef:

Hi Onra,

Als het goed is zou het weer allemaal goed moeten werken! Heb je het onlangs nog getest?

Vanzelfsprekend.
Bij mij werkt het echter nog niet, bij u wel?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Onra,

Ik heb het even getest en het lukt hier wel. Waar gaat het precies mis bij jou? Kun je het eens op een ander apparaat zoals een pc proberen? Kun je ook eens kijken of het lukt in een andere browser?

Ik hoor graag hoe dat gaat!
Reputatie 4
Nummeranalyse werkt bij niet.
Ik heb het in Firefox, Crome en nog een ander browser geprobeerd.

Heb je wel nummeranalyse getest?
Onderste in de rolbalk menu.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Ik heb het ook getest en het werkt wel in Chrome. Welke foutmelding krijg je te zien? Kun je een screenshot met ons delen? Dan kunnen we wellicht achterhalen waar het probleem ligt.
Reputatie 4
Onderstaand heb ik uit Firefox. Bij Google Chrome en 2 anderen heb ik hetzelfde resultaat.
Reputatie 4
Nummeranalyse.
De overige analyses zoals factuur details, 10 langste gesprekken e.d. werken wel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Onra,

Dat is inderdaad de factuuranalyse waar wij op doelen en die wij aanbieden. Er is geen andere factuuranalyse, dus we praatten een beetje langs elkaar heen. 😉 Je hebt het in ieder geval gevonden!
Reputatie 4
David ik krijg het gevoel dat je het niet begrijpt.

Nummeranalyse is een onderdeel van factuuranalyse en dat werkt nog steeds niet bij mij. Ik heb het geprobeerd met 3 apparaten en 5 verschillende browsers zonder effect.

Ik heb de laatste afbeelding erbij gedaan omdat ik het gevoel heb dat men niet de nummeranalyse testte maar de andere. Die werkten altijd al goed. Daar gaat het dus niet om. Het gaat om nummeranalyse.
Reputatie 4
Ik heb het getest op Xubuntu, Windows 10 en net op mijn Android mobile. De resultaat blijft voor mij hetzelfde.

Reageer