Beantwoord

Gebelde nummers inzien met factuuranalyse



Toon eerste reactie

44 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Hi Onra,

Wat voer jij in bij nummeranalyse? Je kan het nummer invoeren dat je bijvoorbeeld vaak belt en dan wordt er een analyse gemaakt. Je dient dus niet je eigen nummer in te voeren. Kun je een screenshot sturen van de foutmelding die je te zien krijgt?
Reputatie 4
Nog even en ik krijg vragen of ik wel weet hoe een computer werkt, of ik wel de juiste toetsen aansla....

Hajar, bedankt voor je tijd maar al je vragen zijn al reeds beantwoord.
Reputatie 4
Ik heb uit nieuwsgierigheid mijn eigen telefoon nummer ingevoerd, in nummeranalyse dus. Ik krijg dan hetzelfde resultaat als bij andere tel. nummers die ik tot nu toe heb geprobeerd. Tel. nummers die ik overigens nog recentelijk hebt gebeld. En jaren daarvoor, ik weet niet tot hoever nummeranalyse terug gaat.

Ben ook benieuwd of guidopuntnl meer geluk heeft.
Reputatie 4
Issam schreef:

Ik heb het uitgeprobeerd, maar ook bij mij krijg ik geen gegevens tot mijn beschikking als ik de 06-nummers invoer.


Hoi Issam,
Werkt het bij jou inmiddels?
Reputatie 4
Ik ben naar een T-Mobile shop gegaan en daar hebben ze een nummeranalyse gedaan onder mijn account met hetzelfde resultaat. Aangezien het bij Jaimy, Hajar en David wel werkt begon ik te denken dat deze probleem aan mijn account ligt, of ze deden alle drie een andere analyse, en heb ik ook aan mijn broer en zus gevraagd of ze dit ook willen proberen onder hun eigen account, bij hun werkt het ook niet.

Zou het dan komen omdat je geen factuur kan kiezen die dan geanalyseerd gaat worden op de telefoon nummer? Zoals bij de andere. Maar hoe kan het dan wel werken bij Jaimy, Hajar en David?

Heel vreemd allemaal.
Tot hoever gaat nummeranalyse terug?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Onra,

Ik heb je klacht doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan onderzoeken waarom het niet lukt om nummeranalyse te openen. Zij zullen je ook binnen 10 werkdagen van een terugkoppeling voorzien.
Reputatie 4
Bedankt Hajar.

Ik blijf het vreemd vinden dat het bij jou Jaimy en David wel werkt.

Jammer dat Issam zo'n 2 weken offline is hij had het zelf ook ondervonden en het zo'n 4 maanden geleden doorgespeeld. Ik nam al aan dat het veel tijd zal kosten aangezien het een grote aanpassing vereist.

Issam schreef:

Ik had al een reactie gekregen van onze collega's. Ze hebben de situatie bekeken en ze zien inderdaad dat het niet correct werkt. Het lijkt erop dat er iets technisch niet in orde is en dat hier een grote aanpassing voor moet worden gedaan bij ons in de systemen. Ze zijn er nu van op de hoogte, ze werken aan een oplossing en hopen deze zo snel mogelijk toe te passen. Onze excuses voor het ongemak. Er wordt aan gewerkt!


Ik ben benieuwd.
Reputatie 4
Issam schreef:

(op 3 april 2017)
Hoi Onra,

Bedankt voor je privébericht!

Ik heb het uitgeprobeerd, maar ook bij mij krijg ik geen gegevens tot mijn beschikking als ik de 06-nummers invoer. Ik heb het daarom doorgezet naar de afdeling die hierover gaat. Zij gaan ons van meer duidelijkheid voorzien.

Zodra ik een reactie krijg laat ik het meteen weten in dit topic!


Hoi Issam,
Werkt het bij jou?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Onra,

Het werkt bij niemand. We zijn dit probleem momenteel aan het onderzoeken en komen snel met een oplossing!
Reputatie 4
Hajar schreef:

Hi Onra,
Het werkt bij niemand. We zijn dit probleem momenteel aan het onderzoeken en komen snel met een oplossing!


Oke. Apart maar niet geheel verrast.
Ik had juist van jou en Jaimy doorgekregen dat het bij jullie wel werkte!
Daarom verbaasde ik me zo en heb ik meerdere keren Nummeranalyse benoemd voor het geval er sprake was van miscommunicatie, wat dus ook was. Had ik dit eerder geweten, dat het bij niemand werkt, dan was ik niet langs de T-Shop gegaan of moeite genomen om het op andere browsers te testen en onder verschillende OS of aan andere gevraagd om het te testen.

Jaimy schreef:

Hoi Onra,
4 oktober 2017,
Ik heb het even getest en het lukt hier wel. Waar gaat het precies mis bij jou? Kun je het eens op een ander apparaat zoals een pc proberen? Kun je ook eens kijken of het lukt in een andere browser?
Ik hoor graag hoe dat gaat!


Hajar schreef:

Hi Onra,
5 oktober 2017,
Ik heb het ook getest en het werkt wel in Chrome. Welke foutmelding krijg je te zien? Kun je een screenshot met ons delen? Dan kunnen we wellicht achterhalen waar het probleem ligt.


Maar goed laten we hopen dat er oplossing voor gevonden wordt.
Ik weet niet of guidopuntnl er nog wat aan heeft.

guidopuntnl schreef:


5 juni 2016,
kan ik over een bepaalde periode inzien hoe vaak ik een specifiek nummer heb gebeld? of moet ik dat in alle facturen terugzoeken?

Reputatie 7
Badge +17
Hi Onra,

Het zou gewoon moeten werken, maar het werkt momenteel niet. De afdeling die hiervoor verantwoordelijk is hard bezig om dit weer werkend te krijgen. Ik houd je op de hoogte!
Reputatie 4
Hajar schreef:

Hi Onra,
Het werkt bij niemand. We zijn dit probleem momenteel aan het onderzoeken en komen snel met een oplossing!



Hajar schreef:

Hi Onra,
Het zou gewoon moeten werken, maar het werkt momenteel niet. De afdeling die hiervoor verantwoordelijk is hard bezig om dit weer werkend te krijgen. Ik houd je op de hoogte!



Heeft het wel gewerkt in de afgelopen maanden?
Zo ja, sinds wanneer werkt het niet meer?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Onra,

Het werkt al een langere tijd niet meer. Ik kan je niet met zekerheid vertellen sinds wanneer niet. Weet dat we in ieder geval druk bezig zijn om het op te lossen!
Reputatie 4
Wat bedoel je met "langere tijd"?
Maanden, weken, dagen?
Reputatie 7
Badge +17
Hi Onra,

Waarschijnlijk maanden, het lijkt erop dat de eerdere communicatie niet correct was omdat er sprake was van miscommunicatie. We hadden niet gecontroleerd of nummeranalyse werkte, maar factuuranalyse. Zoals ik al eerder heb aangegeven weten wij niet exact sinds wanneer het probleem zich voordoet, maar we zijn bezig om het op te lossen. Ik heb verder geen updates, zodra ik meer weet, laat ik het weten in dit topic.
Reputatie 4
Het lijkt erop, dat je excuses aanbieden voor het geven van verkeerde informatie, een verbeter punt mag worden voor sommige moderators.

Wie werkt maakt fouten, dat overkomt me ook vaak genoeg.
Maar je had deze fout al veel eerder kunnen toegeven. En ik ga je daarom echt niet bijten. 😃

Doe me een plezier Hajar en lees deze topic vanaf het begin en vertel me dan wat je ervan vindt.
Reputatie 7
Badge +17
Hi Onra,

Oprechte excuses voor de verwarring! Wij waren echt in de veronderstelling dat we hetzelfde bedoelden. Ik heb zojuist een terugkoppeling gehad van onze technische dienst en ik heb goed nieuws. Wij verwachten dat op 28/11 nummeranalyse beschikbaar zal zijn. Hopelijk zal het dan wel naar behoren werken.
Reputatie 4
Cool, ik ben zeer benieuwd wat deze nummeranalyse doet.
Mijn andere abonnement kan ik verlengen maar ik weet nog niet met wat, misschien dat nummeranalyse me kan helpen gezien dat ik nu vaak boven mijn bundel kom.

Fouten gebeuren, maar ik kan het niet zomaar loslaten, dit topic loopt al 1 jaar.

Als ik deze topic vanaf het begin lees en dan zie wat voor vragen en antwoorden ik krijg. Dan krijg ik het gevoel dat jullie helemaal niet kunnen lezen. Miscommunicatie? Ik merk ook dat ik geïrriteerd begin te raken. Wellicht dat dat een rol gaat spelen bij de rest van mijn verhaal.

Op een vraag of de oplossing al in zicht is en dan als antwoord krijgen of ik het onlangs al getest zou hebben. Nee, waarom zou ik eerst zelf testen als ik het ook op de forum kan vragen. gewoon absurd. En dan nog "Als het goed is werkt het", wow. En dan niets meer horen na een paar kritische vragen/opmerkingen.

Ik blijf het gewoon, ik kan het niet vaak genoeg herhalen, vreemd vinden, dat ondanks dat ik al zo vaak nummeranalyse hebt genoemd en vermoeden hebt uitgesproken dat men factuuranalyse testte ipv nummeranalyse en zelfs over miscommunicatie had. Dit schijnbaar niet doorgekomen is.
Of was het onbewust toch doorgekomen.

Hajar schreef:

Hi Onra,

Waarschijnlijk maanden, het lijkt erop dat de eerdere communicatie niet correct was omdat er sprake was van miscommunicatie. We hadden niet gecontroleerd of nummeranalyse werkte, maar factuuranalyse. Zoals ik al eerder heb aangegeven weten wij niet exact sinds wanneer het probleem zich voordoet, maar we zijn bezig om het op te lossen. Ik heb verder geen updates, zodra ik meer weet, laat ik het weten in dit topic.


Wow, ik heb het al een paar keer gelezen maar het blijft me verbazen.

Maar ik heb nog geen reactie gekregen van onderstaande.
Onra schreef:

Doe me een plezier Hajar en lees deze topic vanaf het begin en vertel me dan wat je ervan vindt.



ps
Maar ik ben blij dat er vooruitgang is... betreft nummeranalyse.
Reputatie 4
Hajar schreef:

Hi Onra,
Wij verwachten dat op 28/11 nummeranalyse beschikbaar zal zijn. Hopelijk zal het dan wel naar behoren werken.


Het werkt!
Cool, bedankt.

Reageer