Geen informatie belstatus

Reputatie 2
ik heb zojuist mijn contract gewijzigd en ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de wijziging wordt doorgevoerd. er staat nu bij 'mijn abonnement' op het overzicht dat ik mijn nieuwe contract heb, maar als ik dan klik op 'bekijk en wijzig je abonnement' staat er gewoon i-150. Ook bij mijn belstatus is niks verandert terwijl ik 350 sms'jes meer zou moeten hebben.

This topic has been closed for comments

58 reacties

Reputatie 6
@justmea
Inmiddels is je nieuwe tariefplan zichtbaar op My T-Mobile. Na de wijziging duurt dit een aantal uur. Op de T-Mobile website vind je meer informatie over de belstatus na de wijziging van je tariefplan.
Reputatie 2
Hoe kan dit? Heb een relax 60 afgesloten maandag. Had eerst een heel ander abonnement. Maar omdat ik internet erbij wou, heb ik mn hele pakket gewijzigd.

Heb nu een relax 60, sms maximaal en internet bundel.

Tussen maandag en dinsdag werden mijn overige kosten opeens erg hoog, van 0 euro naar 8 euro (werd mit paar uur steeds hoger..). Nu staat het sinds dinsdag op 7,80 stil.

Echter, mijn resterend beltegoed was woensdag nog 8 euro zoveel. Nu is dat nog maar de helft (4,28)..... hoe is dit mogelijk? Want heb een internet bundel, sms maximaal.. en heb bijna niet gebeld!

Vraag het me echt sterk af, vind dit zeer vreemd!!!!
Reputatie 6
Badge +8
Na mutaties kan de belstatus wat van slag zijn, zou komende periode weer goed moeten zijn.
Reputatie 2
Relax 60 is betalen per minuut,
Houd dat wel in je achterhoofd.

Dus als je belt en hij schakelt door naar de voicemail heb je nog maar 59 \'units\' over om te gebruiken voor te bellen.
In jou geval kan je maar 60 minuten bellen en of 60 x bellen met een maximum van een minuut.

Wel een rot bundel is het.
Reputatie 2
Na even rondgekeken te hebben op dit forum, heb ik vernomen dat als je van abbonement veranderd, je je huidige belminuten en tegoeden kwijtraakt...

Gisteren had ik nog 1 dag resterend tot mijn maand was afgelopen en ik weer een nieuw bundel zou krijgen van 150 smsjes en 150 belminuten (i-150). Ik had toen nog ongeveer 190 smsjes en 215 belminuten.

Nu staan mijn belminuten en smsjes weer op 150.

Wat is hier gebeurt? Ik ben niet van abbonement veranderd.. Vorige maand werd mijn nieuwe bundel ook gewoon bij mijn resterende beltegoed opgeteld en dat was ook aan mij verteld bij de T-Mobile winkel.... Waar zijn mijn belminuten en smsjes waar ik zo netjes voor betaald heb?
Reputatie 5
@DjVinnie91

Bij het iPhone abonnement neem je de bundel slechts mee naar de volgende maand. Dit verklaart dus het verliezen van de belminuten. Voor meer informatie over het iPhone abonnement zou je even hier kunnen kijken.
Reputatie 2
@Aeon. Bedankt voor het antwoord 🙂 Ik had eroverheen gelezen dat mijn belminuten en smsjes 2 maanden na aankoop geldig zijn - vandaar dat het vorige maand wel werd opgeteld. Ik heb zojuist vernomen dat ik nu 300 sms en belminuten heb. Het klopt nu dus wel. (Net stond het wel op 150)

Nogmaals bedankt voor het antwoord. Het is me nu duidelijk.
Reputatie 5
@DjVinnie91

Geen dank. Fijn weekend 🙂
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een relax 250 abonnement uit 2009.
hieraan gekoppeld heb ik een SMS Maximaal bundel (dit was voorheen anders, namelijk een SMS bundel van 1000 SMSjes, hoe die ook heette medio mei 2009).

nu is mijn vraag, waarom kan ik niet zien hoeveel smsjes ik nog heb deze maand (komende 2 dagen dus)?
dit kon voorheen wel en was redelijk duidelijk.

mijn beltegoed is overigens gewoon in minuten, niet in euro's.

Mvg,
Tim.
Reputatie 2
Mijn beltegoed wordt altijd op de 25ste van de maand bijgeschreven en is dan zichtbaar op mijn belstatus. Vandaag keek ik naar mijn belstatus en zie ik dat wel mijn overige kosten weer op nul staan, maar dat het beltegoed minder is dan het startbedrag van de maand. Ik heb mijn telefoon vandaag nog niet gebruikt en gisteren stond er nog zo'n 16 euro op mijn belstatus.

Is de belstatus zo enorm inaccuraat dat ik alles ineens kwijt kan zijn?
Reputatie 3
Het zal in de loop van de dag er wel bij staan, belminuten kunnen niet zomaar verdwijnen.

Met vriendelijke groet,
Lesley
Reputatie 2
Lesley, je hebt gelijk. De belstatus is inmiddels aangepast. De overige kosten worden blijkbaar op een ander tijdstip aangepast dan het beltegoed. Handig om te weten.
Reputatie 6
@JopieT
Je ontvangt op iedere 25e van de maand de nieuwe bundel en ook de sms'jes. Op de dag dat je nieuwe factuurperiode ingaat, kan het zijn dat de belstatus geen informatie laat zien, omdat het systeem de belstatus aan het bijwerken is. Inmiddels is dit gebeurd en zie je weer het aantal resterende sms'jes.
Reputatie 6
@Pirou

Op de dag dat je belminuten worden bijgeschreven word in de loop van de dag je belstatus aangepast met het correcte tegoed, dit kan enige tijd duren en ervoor zorgen dat er gedurende enige tijd een onjuist tegoed word weergegeven.
Reputatie 2
ik zie het, vriendelijk bedankt.

schrok me rot 😉
Reputatie 2
Bij mijn belstatus op My Tmobile staat geen informatie over mijn resterende
belminuten en sms'jes. Wanneer kan ik dit hier wel zien en op welke dag krijg ik mijn tegoed?
Alvast bedankt voor de reactie.
Reputatie 5
@Wic72

Op dit moment is er nog geen belstatus zichtbaar omdat je abonnement pas per vandaag is geactiveerd. De belstatus zal binnen 24 uur geactiveerd zijn. Je bundel zul je iedere 28ste van de maand ontvangen. Tot en met die tijd ontvang je de bundel naar verhouding. Voor meer informatie zou je even op de volgende pagina kunnen kijken. Als je hier vraag 2 aanklikt kom je automatisch bij de juiste informatie uit.
Reputatie 2
Dank je wel voor de snelle reactie!!
Reputatie 2
Hoi allemaal,

Ik heb gister mijn contract aangepast, waarbij ik mijn sms maximaal liet vervallen, en daarentegen een w'n'w standard had aangevraagd. Netto komt het hetzelfde uit (kost allebij 9,95).

Nu kreeg ik via email een bevestiging van mijn contractsaanpassing. Maar via mijn belstatus onilne zie ik dat ik nog een smstegoed heb van 800+ smsjes?? Hoe kan dit?

Vanaf wanneer kan ik gebruik maken van het internet? (het internet is onbeperkt neem ik aan?)

groetjes,
Reputatie 2
Trouwens wel al 1.76 overige kosten terwijl er alleen geinternet is en ik een internetbundel heb.
Zeker het standaard antwoord wachten op de factuur en maar hopen dat het niet verder oploopt??
Reputatie 6
@Prastow

Ik heb dit voor je gecontroleerd en bij je abonnement is nu een Web 'n Walk Standaard actief en de Sms Maximaal is gedeactiveerd. De Web 'n Walk bundel is per direct ingegaan. Het is nog niet zichtbaar op je My T-Mobile pagina omdat dit nog niet gesynchroniseerd is dit heeft enige tijd nodig, dit zal op korte termijn zichtbaar zijn met de juiste gegevens en bundels.
Reputatie 2
Bedankt voor je reactie!

Ik kan nu dus met 100% zekerheid onbeperkt internetten op mijn telefoon zonder dat ik buiten mijn bundel ga?

Hoe zit het met smsen, mijn smsbundel is vervallen, maar hoeveel resterende smsjes/beltegoed heb ik nog?

Hoelang duurt het voor mijn belstatus up to date is?
Reputatie 6
@Prastow

Je kunt onbeperkt gebruik maken van het internet, tenzij je gebruik maakt van diensten waar kosten aan verbonden zijn (wallpapers / ringtones etc. ) Je beltegoed zal zo spoedig mogelijk bijgewerkt worden net als de overige informatie op je My T-Mobile account. De Belstatus is indicatief en kan achterlopen.
Reputatie 6
@Wic72

Je contract is sinds gisteren actief, het kan enige tijd duren voor de beltstatus volledig actief is met de juiste bundel(s). De overige kosten zijn inderdaad pas na het opmaken van de factuur bekend en inzichtelijk.
Reputatie 2
heb even op mijn online factuur gekeken en schrok me echt een hoedje!
vroeg me af waaraan ik buiten mn bundel zo hoge kosten heb
worden steeds smssjes verstaaur met de naam 7080-Netsize-300"
dit doe ik zelf dus niet!
dit heb ik even gegoogeld en toen stuite ik op een site waarop stond dat t mobile die berichtjes verstuurd , ja en ik moet ze betalen?
das we 30 euro per maand
die worden naar mij toe verzonden
wie legd mij dit uit??????