Geen informatie belstatus

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

58 reacties

Reputatie 6
@Angelus

Je krijgt elke maand op de 6e je belbundel, tot deze tijd krijg je een gedeelte van de bundel naar verhouding toegekend. Wat je verbruikt hebt kun je terug zien in de belstatus op je persoonlijke My T-Mobile account. Het kan even duren voor deze werkt na het ingaan van een nieuw abonnement.
Reputatie 2
Er staat niet bij wat ik heb gekregen tot de 6e en hem nu al
Reputatie 6
@angelus

De belstatus is indicatief en in het begin van je contract heeft de belstatus enige tijd nodig om geactiveerd te worden met de juiste bundels.
Reputatie 2
Vandaag kreeg ik de nieuwe 300 bundel. Ik had echter een tegoed van sms boven de 350 en minuten boven de 300 minuten. Ineens staan beide tellers op 300 (ipv meer dan 600), waar zijn mijn tegoeden gebleven, deze blijven toch onbeperkt houdbaar?
Reputatie 5
@TTR
Als ik kijk op je My T-Mobile pagina heb je 600 belminuten.
Je hebt een i-300 abonnement, van deze abonnementsvorm zijn de bundels 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Alle voorwaarden vind je terug op de http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/productinformatie/prijslijst_iphone_1112010.pdf <br /> .
Reputatie 2
Inderdaad, mijn beltegoed is ook niet meer zixhtbaar, had nog minstens 200 belminuten. en is pas een maand geldig, want zolang ben ik van klant van T-mobile
Reputatie 6
@Tanneke

Je belstatus is zichtbaar en geeft je huidige (laatst bijgewerkte) beltegoed weer. De belstatus is indicatief en kan achterlopen.
Reputatie 6
[modbreekt]
Dit topic is gesloten. Je kunt je vragen kwijt in