Geen informatie belstatus


Reputatie 2
ik heb zojuist mijn contract gewijzigd en ik vraag me af hoe lang het duurt voordat de wijziging wordt doorgevoerd. er staat nu bij 'mijn abonnement' op het overzicht dat ik mijn nieuwe contract heb, maar als ik dan klik op 'bekijk en wijzig je abonnement' staat er gewoon i-150. Ook bij mijn belstatus is niks verandert terwijl ik 350 sms'jes meer zou moeten hebben.

This topic has been closed for comments

58 reacties

Reputatie 6
[modbreekt]
Dit topic is gesloten. Je kunt je vragen kwijt in
Reputatie 6
@Tanneke

Je belstatus is zichtbaar en geeft je huidige (laatst bijgewerkte) beltegoed weer. De belstatus is indicatief en kan achterlopen.
Reputatie 2
Inderdaad, mijn beltegoed is ook niet meer zixhtbaar, had nog minstens 200 belminuten. en is pas een maand geldig, want zolang ben ik van klant van T-mobile
Reputatie 5
@TTR
Als ik kijk op je My T-Mobile pagina heb je 600 belminuten.
Je hebt een i-300 abonnement, van deze abonnementsvorm zijn de bundels 2 maanden geldig vanaf de aankoopdatum. Alle voorwaarden vind je terug op de http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/media/pdf/productinformatie/prijslijst_iphone_1112010.pdf <br /> .
Reputatie 2
Vandaag kreeg ik de nieuwe 300 bundel. Ik had echter een tegoed van sms boven de 350 en minuten boven de 300 minuten. Ineens staan beide tellers op 300 (ipv meer dan 600), waar zijn mijn tegoeden gebleven, deze blijven toch onbeperkt houdbaar?
Reputatie 6
@angelus

De belstatus is indicatief en in het begin van je contract heeft de belstatus enige tijd nodig om geactiveerd te worden met de juiste bundels.
Reputatie 2
Er staat niet bij wat ik heb gekregen tot de 6e en hem nu al
Reputatie 6
@Angelus

Je krijgt elke maand op de 6e je belbundel, tot deze tijd krijg je een gedeelte van de bundel naar verhouding toegekend. Wat je verbruikt hebt kun je terug zien in de belstatus op je persoonlijke My T-Mobile account. Het kan even duren voor deze werkt na het ingaan van een nieuw abonnement.
Reputatie 2
Zou iemand mij kunnen vertellen wanneer mijn volledige bundel in gaat? En wat ik tot dat moment kan verbruiken en al heb verbruikt?
Reputatie 5
@opel18

Er zijn verschillende manieren om de belstatus bij te houden. Het is dus zo dat iedereen binnen zijn bundel kan blijven als 1202 of My T-Mobile in de gate wordt gehouden.
Reputatie 2
natuurlijk is het wel mogenlijk om een waarschuwing te geven.
maar dat is ten nadele va n t mobile wandt die willen juist graag dat je buiten je bel bundel gaat bellen'
dat is voor hun heel makelijk exstra geld en voor de beller word het dan weer veel duurder.
kortom het kan wel als ze willen
maar ze gaan natuurlijk niet hun exstra spaarpotje stuk gooien
Reputatie 6
@12345 en Saida89
Dit is helaas niet mogelijk. Je kunt wel via 1202 de belstatus opvragen en indien je ook mobiel internet gebruikt is het ook mogelijk om in te loggen op http://pda.t-mobile.nl om de belstatus in te kunnen zien.
Reputatie 6
Badge +8
Zoveel heb je nog over om te bellen.
Reputatie 2
hallo
bij mij mobiel is Resterend beltegoed voor deze maand:
Reputatie 2
Goeie vraag, altijd handig..

Wil ik ook wel weten.??
Reputatie 2
Is het mogelijk om een sms-je te ontvangen wanneer je buiten je belbundel (dreigt) te bellen? Bijvoorbeeld bij een 300 belminuten bundel bij ongeveer 250 een sms-je te ontvangen?
Reputatie 6
Badge +8
Ook na mutaties (wijzigingen) is de belstatus weleens van slag.
Ik lees hier veel berichten over, overige kosten enz. maar de posters hoor je later niet meer als de factuur is gekomen en de kosten die de belstatus liet zien niet op de factuur staan of terecht waren.
Reputatie 6
Badge +8
Zoals al zo vaak gemeld hier......
Aan het begin van een nieuw abonnement krijg je een deel van je beltegoed.
Misschien krijgen jullie je volledige bundels de 3de, dan heb je nu een beltegoed pro rato tot de 3de, ook de belstatus kan wat van slag zijn de eerste periode.
Ook deze moet beter gaan registreren als je je eerste volledige tegoed hebt ontvangen.
Bel status is altijd indicatief.

Hebben jullie je al aangemeld voor T-mobile extra?
Kan je sparen voor korting of kado's
Reputatie 2
effu T-Mobile bellen dan maar .........klopt iets niet he
Reputatie 2
Haij,

Ik heb precies hetzelfde probleem..
weet jij al waardoor dit komt?

Groeten,
Reputatie 2
Het wordt nu zelfs met de minuut minder, zit nu nog maar op 1,80, terwijl ik helemaal niets verstuur?
Reputatie 2
Hallo, ik heb eergister mijn nieuwe telefoon binnen gekregen met Relax 130 abbo en internetbundel.

Nu kijk ik bij mijn belstatus en zie ik dat ik nog maar
Reputatie 6
@Wic72
Ik zie dat het tegoed inmiddels is bijgeboekt. De 'overige kosten' kunnen inderdaad van de vorige periode zijn en wordt aangepast zodra de factuur is opgemaakt.
Reputatie 2
Nou nog maar een keer, gisteren aan he eind van de middag eindelijk informatie over het tegoed.
Maar vandaag wederom niet, ik vermoed omdat vandaag de nieuwe belminuten ingaan.
Kan ik er nu weer dagen op wachten.
Wel staat er nog steeds de 2.58 bij overige kosten.
Ik neem aan dat die nogsteeds van het vorige tegoed zijn??
Reputatie 6
Badge +8
smsdienstenfilter inschakelen zou genoeg moeten zijn.
Kan paar dagen duren, ook nog een keer STOP naar 7080 zou ook geen kwaad kunnen.