Beantwoord

Geen sloom internet na gebruik bundel

Ik krijg geen sloom internet meer na gebruik van mijn internetbundel.
icon

Beste antwoord door Kaassausje 6 november 2018, 20:20

Dan zou dat aan je type abonnement kunnen liggen, maak je toevallig gebruik van Basis Sim? Dat type heeft sowieso geen traag internet.

Bekijk origineel

8 reacties

Hoi TheMeet.

Dat moet je tegenwoordig (elke maand weer) zelf aanzetten, dit is een tijd terug -zonder melding- gewijzigd. Je kunt de optie terugvinden in de T-Mobile App onder 'MB's aanvullen' -> 'Internet op lage snelheid in NL'. In jouw My T-Mobile omgeving kun je de optie vinden op de verbruikstatus pagina.
Staat er niet bij, heb ik meedere keren gekeken. Op de web en de app staat het er niet bij.
Dan zou dat aan je type abonnement kunnen liggen, maak je toevallig gebruik van Basis Sim? Dat type heeft sowieso geen traag internet.
Ik heb eerder met hetzelfde abonnement traag internet gehad, dus raar dat het ineens anders is.
Zou het kunnen dat je de eerdere Basis Sim via miky.nl had afgesloten? Zij hebben jaren terug namelijk een Basis Sim abonnement verkocht waar traag internet inderdaad wel mogelijk was, volgens mij is dat ondertussen afgeschaft.
Mijn abonnement is een jaar oud van mobiel.nl
Dan zou ik het ook niet durven zeggen, wellicht kan een T-Mobile Moderator er nog wat zinnigs van maken. Zij reageren doorgaans binnen 24-48 uur.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi TheMeet,

Ik zie dat Kaassausje al flink op weg heeft geholpen, bedankt Kaassausje! Ik heb meteen ook even meegekeken.

Ik zie dat je inderdaad gebruikmaakt van Basis Sim en zoals al aangegeven werd, geldt daarop geen optie voor Traag internet. Als je via deze pagina naar de tarievenlijst gaat die bij jouw Basis sim hoort, dan kun je daarin zien dat er niets wordt genoemd over de mogelijkheid tot Traag internet. Je kunt natuurlijk wel altijd een kleine MB-aanvuller toevoegen als dat nodig is!

Hopelijk hebben onze antwoorden de boel wat verhelderd. Mocht je meer vragen hebben, laat het dan gerust even weten. 😃

Reageer