Beantwoord

Geen toegang tot verbruikstatus

• 30 juni 2017
  • 6 reacties
  • 314 Bekeken

Goededag,

Since een aantal weken heb ik problemen met het bekijken van de verbruikstatus. Ik heb hier zowel op de webbrowser als in de app geen toegang. Dit is gebeurt nadat ik mijn prepaid heb omgezet naar een abbonement. Wel kreeg ik via de mail dat er een factuur voor mij vrij stond met een linkje, maar je raad het al. Ik klik erop en krijg vervolgens de melding dat ik geen toegang heb tot de pagina.
icon

Beste antwoord door Muberra 3 juli 2017, 10:13

Hoi ClubRoxy,

Welkom op het forum! :D

Ik heb jouw My T-Mobile account verwijderd. Dan kan je nu een nieuw account aanmaken voor jezelf! Wil je dat even proberen? Dan kunnen we meteen controleren of het dan weer goed werkt.

Houd je ons op de hoogte?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +11
Is het de webbrowser op je smartphone of op een willekeurige PC?

Wat doet deze link:

https://www.t-mobile.nl/login

Ik zou primair op PC proberen. Op je smartphone zijn webbrowser en app enigszins verbonden, dat gaf bij mij ooit nogal wat rare effecten.

Dus deze link zou moeten werken:
https://www.t-mobile.nl/my/verbruikstatus
Met webbrowser bedoel ik op alle. Main computer, telefoon, laptop noem het maar op. Nergens heb ik rechten voor.
Reputatie 6
Badge +11
OK, dan moet denk ik een T-Mobile medewerker even kijken hoe het zit met 06-nummer / my-tmobile / forumaccount koppelingen van jouw denk ik.
Reputatie 4
Hoi ClubRoxy,

Welkom op het forum! :D

Ik heb jouw My T-Mobile account verwijderd. Dan kan je nu een nieuw account aanmaken voor jezelf! Wil je dat even proberen? Dan kunnen we meteen controleren of het dan weer goed werkt.

Houd je ons op de hoogte?
Heel erg bedankt. Ik kan nu mijn facturen etc kijken in mijn webbrowers. App heb ik nog niet kunnen checken, omdat er momenteel geen contact met de server is blijkbaar, maar ik ga er van uit dat het werkt :)

Groetjes,

Roxanne
Reputatie 4
Hoi Roxanne,

Fijn om te horen dat is het gelukt! :D

Is het ook gelukt met de My T-Mobile app? Als je ziet dat daar de verbruikstatus niet is aangepast, kun je beter de app even verwijderen en opnieuw installeren. Dan werkt het weer goed!

Ik hoor graag van je!

Reageer