Beantwoord

Gesprek of voicemail gehad?

• 30 juli 2017
  • 1 reactie
  • 95 Bekeken

Hoe kan ik zien of daadwerkelijk heb gebeld of dat het een voicemail was in mijn verbruikstatus? Op de facturen kan ik het wel zien maar niet in mijn huidige vebruikstatus. Iemand die mij kan helpen hiermee?
icon

Beste antwoord door David 1 augustus 2017, 10:02

Hey Pimmoboy,

Bij de verbruikstatus op My T-Mobile kun je bij de specificatie wel zien welke vaste nummers je hebt bereikt op de voicemail. Hetzelfde geldt voor de facturen die je ontvangt. Van mobiele nummers is er geen onderscheid in het bereiken van een voicemail of het daadwerkelijk voeren van een gesprek. Is er een specifieke reden waarom je dit in kaart zou willen hebben? Misschien kunnen we je een alternatieve oplossing bieden!

We horen graag of wij je nog ergens bij kunnen helpen! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Pimmoboy,

Bij de verbruikstatus op My T-Mobile kun je bij de specificatie wel zien welke vaste nummers je hebt bereikt op de voicemail. Hetzelfde geldt voor de facturen die je ontvangt. Van mobiele nummers is er geen onderscheid in het bereiken van een voicemail of het daadwerkelijk voeren van een gesprek. Is er een specifieke reden waarom je dit in kaart zou willen hebben? Misschien kunnen we je een alternatieve oplossing bieden!

We horen graag of wij je nog ergens bij kunnen helpen! 🙂

Reageer