Vraag

Gesprekken in het buitenland onjuist, gesprekken niet aangenomen.

• 19 februari 2016
  • 3 reacties
  • 154 Bekeken

Ik heb meerdere telefoon oproepen gehad in het buitenland,ik heb deze oproepen niet aangenomen maar er word evengood E 1,52 en E2,29 in rekening gebracht.
Op een of andere manier vind ik het niet eerlijk......is dat de "gewone " wijze van doen??
Graag zou ik van iemand horen hoe dat zit.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
Hi ean,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk dat je hier je vraag stelt. :)

Het is begrijpelijk dat je hier meer informatie over wilt hebben. We helpen je graag verder.

Als je inlogt op My T-Mobile kom je op het overzichtspagina. Om te zien waar je gebruikskosten buiten de bundel uit bestaan kan je klikken op:

En daarna op:

Op deze pagina is zichtbaar dat je wel een oproep hebt opgenomen in het buitenland. Daarnaast heb je ook zelf gebeld in het buitenland. Op de desbetreffende pagina kan je zien hoe lang, hoe laat en waar je hebt gebeld. Zou je in je oproepen lijst willen controleren of de informatie overeenkomt? De gesprekken zijn namelijk wel geregistreerd op het netwerk.

Laat ons weten of het hierdoor duidelijker is geworden. Als je nog aanvullende vragen of onduidelijkheden hebt dan horen we het graag van je!
Beste Issam;
Dank voor het duidelijke uitleg,op mijn telefoon en op de webpage komen de gegevens overeen,
groet ean
Reputatie 6
Badge +16
Hi ean,

Goed om te lezen dat het nu duidelijk is!

Bedankt voor je berichtje en je weet ons te vinden als je nog vragen of verzoeken hebt.

Ps. stel jezelf ook voor in het voorstel topic. We zijn erg benieuwd naar wie je bent en wat je interesses zijn. 🙂

Reageer