Beantwoord

Hoe snel is buitenlands verbruik aangepast?

• 19 november 2016
  • 4 reacties
  • 189 Bekeken

Wanneer je in het buitenland ben Hoelang duurt het voordat je verbruikstatus is bijgewerkt???
icon

Beste antwoord door David 21 november 2016, 11:56

Hi Mikica_21,

Van vakantie aan het genieten of een reis voor werk? :)

In principe wordt dit vrijwel direct aangepast, maar sommige details worden binnen 24 uur verwerkt. Dit heeft er met name mee te maken dat wij de gegevens van de provider in het betreffende land moeten ontvangen. Hierdoor kan het voorkomen dat je verbruik iets achter loopt en nog niet direct correct is. Was dit ook iets wat je zelf hebt ervaren of was het meer een vraag in het algemeen?

Als er nou iets aan je verbruik is wat volgens jou niet klopt, laat dan even weten wat je precies wilt weten. Wij kunnen dan voor je bekijken of we iets kunnen ontdekken wat verkeerd gaat!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Mikica_21,

Van vakantie aan het genieten of een reis voor werk? :)

In principe wordt dit vrijwel direct aangepast, maar sommige details worden binnen 24 uur verwerkt. Dit heeft er met name mee te maken dat wij de gegevens van de provider in het betreffende land moeten ontvangen. Hierdoor kan het voorkomen dat je verbruik iets achter loopt en nog niet direct correct is. Was dit ook iets wat je zelf hebt ervaren of was het meer een vraag in het algemeen?

Als er nou iets aan je verbruik is wat volgens jou niet klopt, laat dan even weten wat je precies wilt weten. Wij kunnen dan voor je bekijken of we iets kunnen ontdekken wat verkeerd gaat!
Ja idd ik heb alles bijgehouden en ineens krijg ik een hoge factuur terwijl ik steeds berichten kreeg dat mij status was bijgewerkt! Dus ik ben behoorlijk geschrokken en absoluut niet blij!!!! (Betreft een ander nummer dan dit)
Reputatie 7
Badge +20
Hey Mikica_21,

Een hoge factuur is natuurlijk altijd even schrikken, maar er is vast een logische verklaring voor! Zou je mij in een privébericht het telefoonnummer, volledige adres en geboortedatum kunnen sturen van het nummer waar het om gaat in dit geval? Dan ga ik kijken wat er precies gebeurd is!
Hoi David dank je wel volgt asap, ook hier zijn uiteraard screenshots van 🙂 groetjess

Reageer