hoge overige kosten

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

175 reacties

Reputatie 2
Ook ik heb hoge overige kosten en in de specificatie zie ik bij sms-diensten een aantal SMS van 4949-CMTelecom, die per SMS 2,52 euro kosten. Hoe dit gebeurd is weet ik echt niet meer, zal wel iets stoms gedaan hebben. Graag een reactie hoe ik dit verder kan voorkomen, want er staat nu alweer ruim 15 euro overige kosten bij mijn belstatus.
Reputatie 6
Badge +8
STOP terug SMSen
Je aanmelden bij smsdienstenfilter.nl
Dit filter stopt ze allemaal, na aanmelding na ongeveer 2 dagen aktief.
Reputatie 2
Zelf heb ik maandelijks ook regelmatig hogere kosten. In mijn geval kan ik zeggen dat het hebben van een vriendin rare dingen kan doen met je telefoonrekening 😉

Ik heb een iPhone 3Gs, en bij het tikken van een sms'je met dit (anderzijds prachtige) toestel heb je geen tellertje dat bij houdt hoeveel letters/getallen/tekens je hebt ingevoerd, iets dat je op vrijwel ieder ander mobiel toestel wel hebt...
Dit is erg lastig wanneer je vaak smsjes verstuurt. Ik ga als ik zit te tikken niet zelf bijhouden hoeveel tekens ik heb ingevoerd.
Dit is echter een voorval waar T-Mobile niets aan kan doen, aangezien zij alleen de telecom dienst verlenen.

De factuur geeft echter altijd duidelijk zicht op gemaakte kosten. Ik krijg altijd ruim van te voren een melding dat mijn factuur online klaar staat, ik neem de factuur door en ik kijk naar hoe ik in het vervolg deze kosten kan voorkomen.
Reputatie 2
jackb schreef:

tmobile hoort de prijzen inclusief BTW te vermelden. Wij zijn particulieren en hebben niks aan bedragen ex BTW .

Doen alle providers. Abbonementskosten zijn allen ex-BTW. Het hele telecomwereldje is oplichterij ten top. Helaas zijn wij mensen zo afhankelijk van onze mobiel dat we een makkelijke prooi zijn. Zelf schuld, dikke bult? Binnenkort mag ik mijn abbonement weer verlengen. Of ik het doe? Geen idee. De provider die het interessantste aanbod heeft, krijgt mij als klant. Mij interesseert het geen bult welk (provider)naampje in mijn scherm staat. Ik heb dit nummer sinds de Ben-tijd, kortom al jaren. Mja, als het ergens goedkoper kan, waarom niet? Voorheen boeide mij dit niks, nu wel. Bellen is tegenwoordig een dure hobby!
Reputatie 2
Naar aanleiding van de vele eerdere berichten:

Ik begin ook steeds meer mijn twijfels te krijgen over de hele gang van zaken bij T-mobile.
Ik ben al sinds jaar en dag klant, had tm begin januari 2011 een abo en telefoon die ik al meer dan vijf jaar niet had vernieuwd. Maar goed, het moest er toch van komen, gezien de 'oude' telefoon gewoon op was.

Ik heb dus sinds begin jan '11 een nieuw abonnement, in 1e instantie relax 450 met BB Torch, maar ik heb daarna het abo direct ge
Reputatie 2
Ik ben dus niet de enige met deze piep probleem!
Eergisteren is me nieuwe abo in gegaan. En nu zie ik dat ik 60 euro overige kosten heb!? WTF! Sorry dit is het zoveelste probleem van t-mobile. En dan is het pas achteraf verklaarbaar ja goeie joh.. Want als je het niet betaald krijg je incasso op je dak!
heb zo'n spijt dat ik nog een jaar bij t-mobile zit!

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@
Reputatie 2
sorry hoor maar ik heb t-mobile al vele jaren en nog nooit 1 probleem gehad.
h nu een i150 abbo en altijd zijn de kosten rondd 30
Reputatie 2
Ook hier een tevreden gebruiker.
Belstatus klopt niet altijd maar dat komt door telefoontjes naar buitenland, worden slechts 1x p.m. verwerkt bij T-Mobile.
Ik kijk wel altijd de factuur na en nog nooit een fout in kunnen ontdekken.
Reputatie 2
Dat heb ik nou ook! En als ik dan in het buitenland ben geweest komt er 6 smsjes direct 5 euro aan btw over heen. Zo worden mijn kosten wel heel snel heel hoog!
Reputatie 2
Wat ook knap is, is dat ik sms maximaal heb. Ik ben momenteel door mijn belbundel heen... Ik bel niet, en sms alleen maar. Nu betaal ik per sms en zie ik mijn overige kosten bijzonder hoog worden. Waar slaat dit op??!!!!
Reputatie 2
ik heb het zelfde problem ik heb t-mobile internet laptop business en moet volgens belstatus 125. euro betaalen ????????
Reputatie 2
Hoi,

ook ik verbaasde mij over de hoge kosten afgelopen maanden. Dus maar even gebeld met T-mobile. Nu blijkt dat ik ooit eens gereageerd heb op een spelletje / spam. Deze dienst rekent nu iedere maand even af. Ik heb de diensten via sms stopgezet en hoop dat ik volgende maand een "normale" factuur heb.

Pim
Reputatie 2
ach joh, tmobile zijn gewoon zakkevullers
heb met nieuwjaar denk 10 smsjes verstuurd snachts,

en kreeg een rekening van over de 53 euro

stonden ineens 30 a 40 smsjes op,
volgend jaar maar overstappen naar simpel nl.

elke keer met die overige kosten, klopt niets van.
en laat je eigen ook niet ompraten door die admins etc.

ik werk zelf op een callcenter, ik weet hoe die dingen gaan,
targets etc.

erg jammer dat het zo allemaal moet gaan met die beldiensten.
betaal je 30 euro p/m en komen er nog ongenode kosten bij!
Reputatie 6
helaas een veel voorkomend probleem die bedrijven lokken je met mooie prijzen maar je bent nooit de winnaar en verkopen je gegevens aan iemand die aan je wil verdienen met betaalde sms jes
Reputatie 2
Waar slaat dit op 28 februari 2011 stond ik op 8 euro overige kosten en nu opeens op 17 euro terwijl ik allleen nederlandse nummers gebeld heb dus moet het van mijn bundelafgaan.... ik ga dan dan bij deze weg heb geen zin meer in dit ***** tmobile bedrijf
Reputatie 2
dan wordt het tijd om een stapje verder te gaan, met bijv. de ombudsman of kassa of iets dergelijks, als ik een dezer maanden zonder te weten nogeens hoge extra kosten heb.
Reputatie 2
Heb ik meerdere malen geschreven hier, Er klopt niets van, Denk dat ik ga overstappen naar simyo.nl

Ook al bel je niet toch stijgen de kosten
Ik kijk net bij mijn belstatus voor de nieuwe maand (maart dus) en het is bijgewerkt tot 02-03-2011 en zie ik tot mijn verbazing dat er 15 euro extra kosten zijn terwijl ik volop sms en bel tegoed heb en gratis naar vaste lijnen kan bellen? ik snap hier echt helemaal niets van!!!! Hoe is dit mogelijk!!
Reputatie 2
Hallo,
Ik snap totaal niets van mijn rekening deze was 143, 35!!!! Terwijl ik vorige maand 103, ? euro tegoed aan beltegoed had....nu voor deze maand heb ik nog over een beltegoed van 15,23!!! Dit kan toch niet
Kan ik een uitdraai krijgen van mij belgedrag....ik heb altijd over....volgens mij vind er een fout plaats in jullie systeem.

Mvg, J
Reputatie 2
als ik dit zo lees zijn er meerdere mensen met dit probleem, als er zoveel klachten zijn waarom doet tmobile er niets meer?

heb vandaag gebeld ff en sms gestuurd, zou normaal van de beltegoed afgaan, maar nee het komt bij de overige kosten.

Ik weet toch een ding wat ik ga doen.... is opzeggen.
Reputatie 2
Ik heb ook een heel vreemd probleem ,
Ik had een abonnement met 450 belminuten,maar had gemiddeld per maand zo een 750 gebruikt (totaal).
Bij het verlengen van me abbo heb ik mijn abbo verhoogt naar 650 en een sms bundel.Door bijna niet meer te bellen door alles met de ping te doen dacht ik dat ik in me bundel zou blijven.
Vervolgens krijg ik nu rekeningen (terwijl ik bijna alles ping ) van de 650 belmin van me abbo en daar nog is gemiddeld 800 overheen en zo een 150 sms jes ,de nummers kloppen maar de bedragen zijn extreem hoog !!!!! Ben blij als ik volgend jaar van me abbo af ben !!!!! De overige kosten zn echt abnormaal hoog !!!!!!!!!!
Reputatie 3
Reputatie 2
Na je abonnement gewoon t-mobile laten barsten. Ik heb ook spookrekeningen gekregen. Met de 'klantenservice' kom je er niet uit...no way....Als je een rekeningoverzicht vraagt, krijg je die niet.. Je krijgt 'm wel...alleen een verkeerde.
Andere provider....Succes...
Reputatie 2
[QUOTE=ANKERSMITCHRIS;767033]ik heb het zelfde problem ik heb t-mobile internet laptop business en moet volgens belstatus 125. euro betaalen ???????? heb al heel vaak gebeld maar er verrandert niet
Reputatie 7
[modbreekt]
Vragen over de informatie bij de belstatus graag stellen in het topic [thread=118788]Belstatus en overige kosten (deel 7)[/thread].
Wil je meer informatie kijk dan eens bij [thread=118922]beschrijving van dit Forum: Belstatus[/thread].

Dit topic is gesloten.
[/modbreekt]