Beantwoord

Hoog data verbruik

• 6 februari 2020
  • 3 reacties
  • 622 Bekeken

Hoi,

Ik heb 12gb data per maand dit gaat normaal nooit op en ik hou vaak nog iets van de helft over. Ik merk alleen de laatste maand dat het heel snel gaat ik zie dan ook dat ik op dagen waarop ik alleen maar thuis heb gezeten met mijn wifi aan dat ik meer dan 1000 mbs verbruikt heb en dit vind ik best apart aangezien ik niet veel op mijn telefoon zit en ik normaal minder dan 200 mbs per dag verbruik. Weet iemand waaraan dit kan liggen?

icon

Beste antwoord door Folkert 6 februari 2020, 23:15

Beste @Xkenyxbenyx 

Op alle smartphones kun je zien welke apps 4G data hebben verbruikt en hoeveel. Moet dus eenvoudig te achterhalen zijn. Het gebeurt wel eens dat als je wel Wifi hebt maar de achterliggende verbinding niet werkt dat de telefoon dan naar 4G overschakelt.

T-Mobile mag vanwege privacy niet kijken waar jouw data aan opgegaan is.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Beste @Xkenyxbenyx 

Op alle smartphones kun je zien welke apps 4G data hebben verbruikt en hoeveel. Moet dus eenvoudig te achterhalen zijn. Het gebeurt wel eens dat als je wel Wifi hebt maar de achterliggende verbinding niet werkt dat de telefoon dan naar 4G overschakelt.

T-Mobile mag vanwege privacy niet kijken waar jouw data aan opgegaan is.

Groet, Folkert

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Xkenyxbenyx Welkom, dat is inderdaad vreemd.

Welke telefoon gebruik je? Heb je de laatste tijd soms een nieuwe app gedownload? 

Het dataverbruik van de apps staat in je telefoon. Kijk daar eens of je iets kan vinden!

Groetjes.

Reputatie 7
Badge +17

Hey @Xkenyxbenyx 

Kijk anders is even bij gegevensgebruik waar die data dan naartoe gaat.

Zover ik weet heb je bij wifi een optie dat als je thuis verbinding onstabiel is, hij overschakeld naar 4G. Bij een Samsung is die optie bij instellingen, verbindingen, wifi, menu rechtsboven en geavanceerd.

Reageer