Beantwoord

Hoog verbruik MB’s tov Telfort

• 17 juli 2018
  • 2 reacties
  • 3716 Bekeken

Met mijn vorige abonnement bij Telfort met slechts 300mb per maand kwam ik makkelijk uit. Nu heb ik 1000 mb bij tmobile en kom ik zelfs tekort! Het toestel is hetzelfde gebleven. Ben erg benieuwd hoe dit kan.
icon

Beste antwoord door jan kelder 18 juli 2018, 19:41

Ik neem aan dat je bij telfort ook 4G had ? , als dit niet zo was dan kan het zijn dat je nu op 4G sneller een video binnen haalt wat je niet helemaal kijkt maar toch compleet binnen komt. Op my-tmobile kan je zien wat je per dag gebruikt .misschien draait er een app op de achter grond mee . Het kan dus verschillende oorzaken hebben .
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Ik neem aan dat je bij telfort ook 4G had ? , als dit niet zo was dan kan het zijn dat je nu op 4G sneller een video binnen haalt wat je niet helemaal kijkt maar toch compleet binnen komt. Op my-tmobile kan je zien wat je per dag gebruikt .misschien draait er een app op de achter grond mee . Het kan dus verschillende oorzaken hebben .
Reputatie 7
Badge +18
Op elke telefoon kun je precies zien hoeveel elke app gebruikt, kijk daar eerst eens naar. Ik heb een 500 Mb bundel bij T-Mobile en er zit nooit meer dan 2 Mb verschil tussen wat de telefoon aangeeft en wat TM als verbruik opgeeft.

Reageer