Beantwoord

Ik kan internet verbruik niet zien in My T-Mobile app

• 15 oktober 2016
  • 8 reacties
  • 546 Bekeken

Mijn mb verbruik is niet meer zichtbaar in mijn app sinds een maand
icon

Beste antwoord door ShadowLea 17 oktober 2016, 02:00

In de My T-Mobile app? Kun je hem eens opnieuw installeren?
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +9
In de My T-Mobile app? Kun je hem eens opnieuw installeren?
Heb ik al geprobeerd zonder succes. Klopt in de t-mobile app. Zie foto.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Edwin,

Dankjewel voor de terugkoppeling. Ik heb even ingelogd op jouw My T-Mobile account en als ik naar specificatie ga dan kan ik wel je verbruik inzien. Waarschijnlijk lukt dit niet in de app omdat je gebruik maakt van een zakelijk prijsplan en geen bundels hebt. Met de desktopversie zou je dit wel moeten kunnen inzien. Laat je mij weten of het jou ook lukt?

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten. 🙂
Dat gaat maar is natuurlijk omslachtig. Vorige maand werkte het nog. Waarschijnlijk is abonnement verandert
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Edwin,

Ik heb het nog even voor je nagevraagd bij mijn collega die gaat over de My T-Mobile app. Je hebt inderdaad sinds 26/09/2016 een ander abonnement. Met dit abonnement is het op dit moment niet mogelijk om het verbruik in te zien via de app. We zijn aan het kijken hoe we hier verandering in kunnen brengen. Hiervoor moet wel een nieuwe portal worden gebouwd, dus het zal nog even duren. In de tussentijd wil ik je toch adviseren om via de desktopversie te kijken. Ik begrijp dat dit wat omslachtig is, maar weet dus dat we ermee bezig zijn.

Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt, maar ik hoop wel dat het meer duidelijkheid geeft. Als ik nog iets voor je kan betekenen, hoor ik het graag!
ik kan mijn internet verbruik niet meer zien in Mijn Tmobile app...
Reputatie 7
Badge +20
Hi C.nurx,

Ik kijk graag met je mee! Als ik inlog via de desktopversie dan kan ik je verbruik wel inzien bij zowel overzicht als verbruikstatus. Zou je eens de app kunnen verwijderen en opnieuw installeren? Zorg er ook voor dat je de app hebt bijgewerkt naar de laatste versie.

Laat je even weten of het zo lukt?
sorry voor de late reactie hajar maar het is geluk dankjewel!

Reageer