Beantwoord

Ik kan mijn mb's niet aanvullen.

• 23 april 2019
  • 3 reacties
  • 3289 Bekeken

Ik heb onbeperkt mobiele data en wilde mijn data aanvullen. Deze was namelijk op en ik wilde op de aanvul knop drukken. Deze werkte echter niet, want er stond dat ik nog voldoende mb's had. Dit was dus niet zo, ze waren op.

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd en ik hoop dat er snel een oplossing wordt gevonden voor dit probleem, zodat ik mijn serie kan kijken.

Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 april 2019, 13:05

Hi sel59,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Probeer je via de app of desktop aan te vullen? Is je app voorzien van de laatste update? Met de laatste update zou je nu al vanaf 80% moeten kunnen aanvullen. Kun je even de app bijwerken en laten weten of het goed gaat?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi sel59,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Probeer je via de app of desktop aan te vullen? Is je app voorzien van de laatste update? Met de laatste update zou je nu al vanaf 80% moeten kunnen aanvullen. Kun je even de app bijwerken en laten weten of het goed gaat?
Aanvullen MBs werkt nog steeds niet via T-mobile app (laatste versie iPhone), ben in Frankrijk en wil nogmaals extra MBs kopen
Reputatie 7
Badge +20
Hoi @Journalist,

Ik zie dat het gisteren iets na jouw bericht toch is gelukt om je MB's aan te vullen, dat is mooi! Had je zelf ontdekt waar het door kwam? Het is een aanname, maar ik gok dat het óf kwam doordat de vorige aanvuller nog niet helemaal was verbruikt óf omdat er even geen werkende dataverbinding was. Ben benieuwd of dit inderdaad klopt!

Als we je nog ergens bij kunnen helpen, laat het gerust weten! Au revoir!

Reageer