Beantwoord

Ik kan mijn mb's niet aanvullen.

  • 23 april 2019
  • 1 reactie
  • 1146 Bekeken

Ik heb onbeperkt mobiele data en wilde mijn data aanvullen. Deze was namelijk op en ik wilde op de aanvul knop drukken. Deze werkte echter niet, want er stond dat ik nog voldoende mb's had. Dit was dus niet zo, ze waren op.

Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd en ik hoop dat er snel een oplossing wordt gevonden voor dit probleem, zodat ik mijn serie kan kijken.

Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
icon

Beste antwoord door Hajar 24 april 2019, 13:05

Hi sel59,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Probeer je via de app of desktop aan te vullen? Is je app voorzien van de laatste update? Met de laatste update zou je nu al vanaf 80% moeten kunnen aanvullen. Kun je even de app bijwerken en laten weten of het goed gaat?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi sel59,

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Probeer je via de app of desktop aan te vullen? Is je app voorzien van de laatste update? Met de laatste update zou je nu al vanaf 80% moeten kunnen aanvullen. Kun je even de app bijwerken en laten weten of het goed gaat?

Reageer