Beantwoord

Ik krijg kosten die niet van mij zijn - hoe kan dit?

Er worden ineens een hele trits kosten op mijn abonnement in rekening gebracht. Steeds een groter wordend bedrag zonder dat ik er iets van weet
icon

Beste antwoord door iamPuk 5 juli 2014, 22:33

@Dstout en welkom op het forum.

Misschien heb je sms diensten aan staan. Dit kun je controleren via deze websitte. Mochten er diensten aan staan dan kan je die via die website ook uitzetten.

Mocht het dat niet zijn dan is het de factuur afwachten.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +13
@Dstout en welkom op het forum.

Misschien heb je sms diensten aan staan. Dit kun je controleren via deze websitte. Mochten er diensten aan staan dan kan je die via die website ook uitzetten.

Mocht het dat niet zijn dan is het de factuur afwachten.
Reputatie 6
Badge +16
@Dstout

Welkom op het forum.

Zoals iamPuk aangaf kan dit veroorzaakt worden door sms diensten. Je kan dit controleren door in te loggen op My T-Mobile en op de overzicht pagina te klikken op 'Meer over je verbruikstatus' en daarna op 'Bekijk kostenspecificatie'. Hier kan je precies zien waaruit de kosten buiten de bundel bestaan. Het lijkt erop dat iamPuk gelijk heeft, want er worden kosten in rekening gebracht door sms-diensten. Ervan uitgaand dat je hier niet op zit te wachten heb ik een blokkade voor je geactiveerd. Deze blokkade zorgt ervoor dat er vanaf vandaag geen extra kosten meer in rekening gebracht kunnen worden.

Mocht je een onderzoek willen laten starten naar de oorzaak van dit probleem dan kan je het onderzoeksformulier op onze website invullen en opsturen. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Reageer