Beantwoord

in contact met klantenservice ivm blokkade

• 21 september 2020
  • 7 reacties
  • 438 Bekeken

Hallo!

ik zou graag met iemand van de klantenservice in contact willen komen om zo de kwestie rondom mijn blokkade op te lossen. 

Ik hang inmiddels al 56 (!!!!!) minuten aan de lijn voor de telefonische klantenservice, maar de medewerkers blijven bezet.…

hopelijk kan ik via deze weg met iemand in contact komen. 

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door Evy 22 september 2020, 11:23

Hi @Legendus 

Zo te zien heeft mijn collega je al via Facebook te woord gestaan! Ik ga er vanuit dat dit helemaal goed gaat komen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! :smile:

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Legendus 

Je kan je vraag ook hier plaatsen indien het telefonisch niet lukt, de moderators helpen je graag verder.

Je kunt ook via Facebook of Twitter een bericht achterlaten in een chat.

Yes dank je, inmiddels ook via facebook een bericht achtergelaten, wil het ook best hier doen inderdaad.

er is een blokkade geplaatst, waarvan ik ook weet waarom dit is. Vind het ook fijn dat dit gebeurt, maar het is niet nodig. Dus ik zou hem ook graag weer opgeheven willen hebben!

Reputatie 7
Badge +20

@Legendus  Meestal kan je in My-Tmobile zelf de blokkades verwijderen als het niet om betalingsachterstand gaat.

De moderators zijn morgen weer aanwezig om je verder te helpen.

Fijne avond.

@CrisTien bedankt voor de tip! Echter heb ik hier al voor gekeken. Bij de instellingen en blokkades staat er niets geblokkeerd. Het is echt handmatig door tmobile zelf gedaan.

Reputatie 7
Badge +20

@Legendus Op Twitter zijn ze meestal iets langer aanwezig (tot 21:00 uur) onder de Twitter naam @tmobile_webcare 

Je kan het daar nog even proberen? Laat even je beslissing weten!

Succes en groetjes.

@CrisTien  dank je! Ook daar heb ik ze nu een berichtje gestuurd.. afwachten!

Reputatie 6
Badge +8

Hi @Legendus 

Zo te zien heeft mijn collega je al via Facebook te woord gestaan! Ik ga er vanuit dat dit helemaal goed gaat komen. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! :smile:

Reageer