Beantwoord

Internet verbruiksdetails niet zichtbaar

Ben al een tijdje bezig met chat en bellen met T-Mobile over het volgende: vanaf 18 januari krijg ik niet meer de internet verbruiksdetails te zien in de browser, ongeacht welke. In de Android en iOS app wel, maar ik heb een Lumia Windows telefoon en dus (nog?) steeds geen app. Is volgens mij een web-bouwer fout waarbij de tabel niet correct wordt weergegeven. Wacht nu dus nog steeds op een oplossing. 😞
icon

Beste antwoord door Hajar 31 januari 2016, 14:20

Hi Guus,

Welkom terug op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je inderdaad mijn collega's hebt gesproken hierover. Als het goed is kun je nu wel gebruik maken van de App. Kan dat kloppen? Mocht dat niet het geval zijn, dan gaan wij natuurlijk verder zoeken naar een oplossing.

Ik hoor graag van je!

PS: Ik zie dat je al 2 topics hebt aangemaakt. Heb je jezelf ook al voorgesteld in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent, Guus! :8
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Guus,

Welkom terug op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt! Ik heb gelijk je gegevens erbij gepakt en zie dat je inderdaad mijn collega's hebt gesproken hierover. Als het goed is kun je nu wel gebruik maken van de App. Kan dat kloppen? Mocht dat niet het geval zijn, dan gaan wij natuurlijk verder zoeken naar een oplossing.

Ik hoor graag van je!

PS: Ik zie dat je al 2 topics hebt aangemaakt. Heb je jezelf ook al voorgesteld in dit topic? We zijn benieuwd naar wie je bent, Guus! :8
Nog steeds géén reactie van klantenservice, erg slecht. Op een Windows toestel is er geen app en moet je een ander toestel, iOS of Android gebruiken om de t-mobile app te gebruiken omdat de website/ browser niet alles weergeeft! Valt mij erg tegen van T-mobile.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Guus,

Mijn excuses ik heb je eerste reactie niet goed gelezen. Ik dacht dat het alleen ging om je verbruikstatus bekijken. Het klopt dat er nog steeds geen app is voor Windows. Hier zijn wij van op de hoogte en we zijn ook regelmatig bezig met dit doorzetten naar onze App-ontwikkelaars. Ik wil je graag doorverwijzen naar dit topic. Hier plaatsen wij updates over de Windows app.

Op dit moment kun je wel gebruik maken van de webversie van My T-Mobile. Daar kun je jouw verbruikstatus ook bekijken. Met veel toestellen kun je deze pagina ook als snelkoppeling in je homescreen zetten waardoor het gebruik van de webversie nog makkelijker zal worden.

Nogmaals excuses en mocht ik iets anders voor je kunnen betekenen, laat het mij weten!
Ik kan / moet de webversie van My T-Mobile gebruiken omdat er dus geen app is voor Windows, maar de webversie heeft een probleem dat het nà 18 dagen geen verbruiksdetails van je internet meer geeft. Dat heb ik telefonisch en via het forum doorgegeven dat het een probleem van weergave in de tabel in de browser is. Deze maand zijn de internet verbruikdetails dus weer zichtbaar, maar het is wachten of dat op 19 februari nog zo is.
Vervelend dat ik met een no-reply antwoord krijg van de klantenservice en dus géén dialoog kan voeren over het weergave probleem. Dat vind ik geen goede service, sorry.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gbrugman,

Helaas had je te maken met een bekende storing. Meer klanten hadden hier last van. Het was tijdens deze storing alleen mogelijk om de eerste pagina van het internet verbruik te openen in de verbruiksdetails. Onze excuses hiervoor. Als het goed is moet alles nu weer naar behoren werken! Wil je het laten weten als je weer tegen dezelfde problemen aanloopt zodra er een tweede pagina is op je verbruiksstatus? Dan zetten wij dit weer door naar onze technische afdeling! 🙂

Verder ontvang je binnen 10 werkdagen een reactie op je e-mail van de klantenservice. Je krijgt inderdaad eerst een no-reply, deze ontvang je zodat je weet dat je e-mail goed is ontvangen. Maar je kunt natuurlijk ook hier met ons het gesprek aan gaan. Dat doen we graag!
Hey Amy,

Het is nu maandag 22 februari en weer zijn de internet verbruiksdetails na19 februari niet meer zichtbaar in de browser maar alleen in de Android app. Nu heb ik een Microsoft Lumia 950 met Windows 10 Mobile waarop ik dus NIET meer mijn verbruiksdetails kan zien na de 19e. De browser geeft aan dat er twee pagina's zijn met details maar laat enkel de 1e pagina zien. Wordt nu wel heel vervelend. Zou je dit probleem willen escaleren en nu echt laten oplossen, alsjeblieft.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Guus,

Goed dat je weer even aan de bel trekt. Helaas heb ik nog geen goed nieuws voor je, je bent namelijk niet de enige met dit probleem. Dit incident loopt nog steeds en zal in maart opgelost worden in de volgende update van My T-Mobile. Onze technische jongens zijn er druk mee aan het werk. Excuses voor het ongemak! Helaas is dit niet het antwoord waar je op gehoopt had en moeten we nog even om je geduld vragen.

Wil je het laten weten als je in de tussentijd nog vragen hebt?
Dag Amy, het is nu 23 maart en probleem is nog steeds niet opgelost. Nog steeds geen internet verbruiks details na 19 maart zichtbaar! Hoelang moeten jullie klanten nog wachten?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Guus,

Dankjewel voor je reactie. Ik begrijp dat dit heel vervelend is. De storing is nog niet verholpen, maar wij verwachten dat dit eind maart/begin april is opgelost. Onze excuses voor het ongemak!

Als we in de tussentijd iets voor je kunnen betekenen, laat het ons weten!
Dag Hajar, waarom denk je dat dit probleem eind maart c.q. begin april is opgelost? Al vanaf 19 jamuari kan ik niet internet verbruiksgegevems via een browser opvragen, allemaal heel vervelend!
Hoi gbrugman.

Waarschijnlijk om wat Amy eerder al in dit topic zei:
Dit incident loopt nog steeds en zal in maart opgelost worden in de volgende update van My T-Mobile. Onze technische jongens zijn er druk mee aan het werk.
Ze zijn ermee bezig, het is een lopende storing. Het is wachten op de My T-Mobile onderhoudsupdate.

Internet verbruiksgegevens kun je ook bijhouden via de telefoon zelf of eventueel via een datamanager app. Het enige verschil is dat zowel de telefoon als een app geen rekening houden met het afronden wat providers elke dag doen, maar je kan er prima mee monitoren. 🙂
Het is nu de laatste week van april en het probleem is nog niet opgelost! 😠
Reputatie 2
Het is nu de laatste week van april en het probleem is nog niet opgelost! :@

Hi Guus,

sorry sorry sorry! Na 3 pogingen om dit probleem op te lossen (januari, februari, maart) is het ons nog niet gelukt, dit probleem blijft terugkomen. Afgelopen maand is door onze IT'ers gewerkt om dit definitief op te lossen. We gaan dit komende vrijdag releasen. Ik hoop dat dit keer wel de definitieve oplossing geboden kan worden.

Zou je me willen laten weten of het vrijdag nog steeds het geval is?

Bart
Het is nu 23 mei en al vanaf 19 januari meld ik al dat het overzicht Internet verbruiksdetails na 19 mei niet meer zichtbaar zijn. Al maanden wordt beloofd dit probleem om te lossen, is een weergave probleem van verbruiksdetails-tabel waardoor tweede pagina geen nieuwe informatie weergeeft. Dit probleem is door elke webbouwer eenvoudig op te lossen. Als Windows Mobile gebruiker ben ik afhankelijk van deze weergave omdat er nog steeds geen App voor Windows Mobile is. 😠
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Gbrugman,

Zou je kunnen aangeven welke internetbrowser je gebruikt? Als ik het via Google Chrome probeer dan werkt het namelijk gewoon wel. Als je een andere browser gebruikt wil ik je eerst vragen om een alternatieve browser te gebruiken om te kijken of je het dan wel ziet. Aan de hand daarvan weten we dan waar het probleem zit!

Houd me op de hoogte! 🙂
Hè hê, eindelijk kan ik ook mijn verbruiksdetails internet zien na 20 dagen, weergave in browser van pagina 2 gaat nu goed. En als Windows gebruiker ben ik daar afhankelijk van. Nu nog een Windows Universal App!
Reputatie 6
Badge +16
Hi gbrugman,

Bedankt voor je terugkoppeling. Goed om te lezen dat je inmiddels volledig toegang hebt tot de verbruiksdetails op My T-Mobile! Nogmaals onze excuses voor het ongemak.
Graag gedaan. Ok, eerste stap maar nu die Windows Universal App alsjeblieft, wordt nu wel eens tijd.

Reageer