Beantwoord

Internetten buiten bundel

• 14 september 2018
  • 3 reacties
  • 3812 Bekeken

Mijn internet is gestopt nadat ik door mijn bundel heen was. Voorheen werd het internet gebruik altijd trager. Ik heb geen bericht ontvangen dat het beleid is veranderd? Hoe komt het dat mijn internet is gestopt?
icon

Beste antwoord door Folkert 14 september 2018, 19:32

Beter niet je telefoon nummer als gebruikersnaam gebruiken. Dit is een openbaar forum. Een moderator of klant expert zal het wel wijzigen.

Bij een Go abonnement heb je gewoon nog steeds 64 kbps internet als je bundel op is. Bij een basis abonnement stopt je internet. Welk abonnement heb je?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beter niet je telefoon nummer als gebruikersnaam gebruiken. Dit is een openbaar forum. Een moderator of klant expert zal het wel wijzigen.

Bij een Go abonnement heb je gewoon nog steeds 64 kbps internet als je bundel op is. Bij een basis abonnement stopt je internet. Welk abonnement heb je?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi hoi,

Ik heb jouw gebruikersnaam meteen gewijzigd, zodat jouw nummer niet meer openbaar staat!

Daarnaast heb ik natuurlijk ook meteen met je meegekeken naar jouw abonnement, Folkert heeft daarin namelijk gelijk! Wat je nog wel even moet doen, is de keuze voor internet op lage snelheid doorvoeren. Dus net als wanneer je een bundel zou toevoegen, kun je nu ook de keuze voor internet op lage snelheid toevoegen. Dat kan via My T-Mobile > Verbruikstatus.

Laat je nog even weten of het is gelukt? Mocht je er toch niet uitkomen, dan kunnen we je namelijk verder helpen!
Super. Het is gelukt. Dank voor jullie reacties.

Reageer