Beantwoord

Klacht CM Telecom

  • 3 juni 2018
  • 3 reacties
  • 2662 Bekeken

Geachte mevrouw/mijnheer,

2 juni jongstleden merkte ik in My T-Mobile dat ik 16 mei jl. om 22:46 3 x €3 aan overige kosten had gemaakt, die nog wel door u aan mij gefactureerd dient te worden. Onbegrijpelijk!! Heb nog nooit een SMS bericht verstuurd.

Graag wil ik de €9 gerestitueerd zien en dat de SMS dienst CM Telecom 3555 wordt geblokkeerd.
Mvgr,
Pieter Evert Oskam
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 3 juni 2018, 18:08

Hallo Pieter,

Je kan een onderzoek laten doen naar deze kosten via dit online meldingsformulier
Wist je dat je deze betaal dienst ook standaard kan blokkeren ?
Meer info vind je in het volgende topic
Bekijk origineel

3 reacties

Niet slim om je klantnummer openbaar op een forum te zetten. Daar kan misbruik van gemaakt worden.
Niet bij nagedacht. Zal er in het vervolg rekening mee houden
Reputatie 7
Badge +10
Hallo Pieter,

Je kan een onderzoek laten doen naar deze kosten via dit online meldingsformulier
Wist je dat je deze betaal dienst ook standaard kan blokkeren ?
Meer info vind je in het volgende topic

Reageer