Vraag

Kosten buiten de bundel

Goedenavond,

Ik ben net klant bij tmobile en zie onder het kopje "verbruikstatus" dat ik overige gemaakte kosten heb.
Deze kosten zijn berekend omdat ik naar mijn voicemail heb gebeld. Terwijl dat als ik mij niet vergis gewoon binnen mijn bundel zou moeten vallen. Aangezien ik 120 minuten heb en daar (m.u.v. de voicemail) nog niets van gebruikt heb. Hoe komt het dat hier toch kosten voor berekend worden?

2 reacties

Reputatie 5
Hoi Gabry1 & welkom op het forum. :)

Bij een start of een wijziging van een abonnement kan de belstatus van slag zijn. Ook krijg je vaak voor de eerste periode de bundels en de maandkosten naar verhouding. Controleer n\bij de belstatus het aantal minuten die je hebt ontvangen.

Als je factuur opgemaakt word dan komen alle kosten op de juiste plaats te staan. Niet gemaakte kosten zie je dn ook niet terug.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Gabry,

Welkom bij de club! Als je het leuk vindt kun je jezelf voorstellen in dit forumtopic.

Goed dat je hier een vraag over stelt! Zoals iamPuk aangeeft kan My T-Mobile de eerste 24 á 48 uur een beetje van slag zijn. Ik zie ook dat je vandaag je nieuwe bundels hebt ontvangen waardoor er nu geen kosten buiten de bundel zichtbaar zijn. Ik vermoed dat dit op je aankomende factuur gewoon gaat kloppen. Mocht dat niet zo zijn wil je ons dan even een seintje geven? 🙂 Alle informatie over je eerste factuur vind je overigens op deze pagina.

Reageer