Beantwoord

kosten klantenservice

  • 10 June 2021
  • 7 reacties
  • 510 Bekeken

Sinds wanneer worden er kosten op rekening gebracht als je met de klantenservice van t mobile belt?

het is toch niet mijn schuld dat ik lang aan de lijn moet wachten, vervolgens Iemand aan de lijn krijgen , door diegene aan de wacht gezet worden (soms bijna 10-15 min wachten)  en uiteindelijk lijn valt weg en moet opnieuw bellen en proberen te bereiken??

ik ben 2 jaar klant bij T-mobile , paar keer contact opgenomen  met de klantenservice, maar nooit extra kosten op m’n factuur gezien..

 heel raar dit allemaal!

 

icon

Beste antwoord door Riri2020 11 June 2021, 00:47

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Welk nummer bel je precies en doe je dat met je mobiele of vaste lijn?

Ik bel met zelfde nummer elk keer uit de site van t mobile( die eindigt op 1200.),uit mijn eigentelefoon . Nooit extra kosten bovenop gekregen, eerste keer vandaag!

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Artemis30  Welkom. Ben je soms over je belminuten gegaan? Ook ik heb dit nog nooit gezien! 
Was dit het nummer? Tel: 0624001200 of voor TM thuis dit nummer 08000092.

Kijk eerst even je belminuten na!

De moderators kunnen je morgen verder helpen, ze kunnen precies zien wat er is gebeurd 
Groetjes

Reputatie 2

Als je met de klantenservice belt, betaal je het beltarief. Dus als je een abonnement hebt met 120 minuten en je bent daar al overheen dan worden er kosten in rekening gebracht omdat je bundel dan op is.

Met unlimited bellen zouden er geen kosten in rekening gebracht moeten worden. 
https://www.t-mobile.nl/Consumer/media/pdf/klantenservice/bestelling-en-abonnement/tarieven/2021/t-mobile-go.pdf

Reputatie 7
Badge +15

Vanaf een T-Mobile simkaart is bellen met de klantenservice altijd gratis op telefoonnummer 1200.

Met een andere provider bel je naar 06 2400 1200 voor de klantenservice van T-Mobile

 

Reputatie 2

In de tarieven lijst staat dat ook bij bellen naar 1200 het beltarief geldt.

Hoi bedankt voor jullie antwoorden. Ik had inderdaad tijdelijk 120 min abonnement  maar ik was over de 120 niet heen ik had nog bel minuten . Ik ben ingelogd en keek naar mijn bel geschiedenis en ik had nog ongeveer 40 belminuten over dus het is sowieso raar dat ik nu pas kosten krijg . Als het , zoals jullie zeggen, gratis is om te bellen, waarom zitten er kosten aan verbonden? Het zou toch eigenlijk niet uit moeten maken of je bel minuten heb of niet, klant service hoort gratis te zijn, ik heb nooit gehoord dat je ervoor moet betalen , alleen bij 0900 nummers volgens mij!

Reageer