Beantwoord

Kosten voor bellen klantenservice?

• 1 maart 2017
  • 3 reacties
  • 418 Bekeken

Vandaag is het Sim only abonnement geactiveerd voor mijn zoon. Om enkele services te blokkeren en enkele vragen te stellen heb ik 1200 gebeld. Ik heb al gelezen dat het niet gratis is, maar het zou in mijn beleveing van zijn belminuten af moeten gaan en niet als extra kosten moeten zijn opgevoerd. Graag correctie!
PS: ik hoop dat jullie deze fout snel zullen repareren omdat het zo te zien vaker voorkomt en een nieuw abonnement bij uitstek de gelegenheid is om je met vragen tot de klantenservice te wenden.
icon

Beste antwoord door David 2 maart 2017, 12:15

Hey Taarle,

Altijd verstandig die blokkade! :)

Ik zie niet terug dat er kosten in rekening zijn gebracht bij het nummer dat gekoppeld is aan het forumaccount en ik neem aan dat dit het nummer van jouw zoon is? In de verbruikstatus zie ik wel dat er contact is geweest met de klantenservice, maar dit is gewoon van zijn belminuten afgegaan, zoals het hoort. Je betaalt alleen voor de klantenservice als er geen belbundel actief is of de belminuten op zijn, maar dat is in dit geval niet zo. Misschien had het gewoon even tijd nodig?

Als jij nog ergens kosten terug ziet, laat het dan even weten, dan kunnen we dat rechtzetten! :)

PS: Vergeet jouw zoon niet aan te melden voor T-Mobile Samen en T-Mobile Extra! Dit kan heel simpel via My T-Mobile.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Taarle,

Altijd verstandig die blokkade! :)

Ik zie niet terug dat er kosten in rekening zijn gebracht bij het nummer dat gekoppeld is aan het forumaccount en ik neem aan dat dit het nummer van jouw zoon is? In de verbruikstatus zie ik wel dat er contact is geweest met de klantenservice, maar dit is gewoon van zijn belminuten afgegaan, zoals het hoort. Je betaalt alleen voor de klantenservice als er geen belbundel actief is of de belminuten op zijn, maar dat is in dit geval niet zo. Misschien had het gewoon even tijd nodig?

Als jij nog ergens kosten terug ziet, laat het dan even weten, dan kunnen we dat rechtzetten! :)

PS: Vergeet jouw zoon niet aan te melden voor T-Mobile Samen en T-Mobile Extra! Dit kan heel simpel via My T-Mobile.
Beste David, het is aangepast nadat ik het bericht had gepost. Tot gisteravond stonden er bij het abonnement in My T geen belminuten. Vanochtend zag ik het correct staan. Ben misschien een beetje achterdochtig vanwege mijn ervaring in de US. Daar stonden op de factuur bijna elke maand kosten die niet juist waren. Op het moment dat je als klant dan contact opneemt wordt het gecorrigeerd. Bij geen reactie ben je t gewoon kwijt.
Fijn dat t is recht gezet en dank voor de tips!
Reputatie 7
Badge +20
Hey Taarle,

Hoe gaaf het ook zou zijn als we een forum hadden dat in één keer dergelijke dingen zou kunnen, het was echt een kwestie van geduld in dit geval. 😉 Ik snap dat je hier huiverig door bent geworden, maar soms duurt het even voor alles op My T-Mobile verwerkt is en correct wordt weergegeven.

Graag gedaan en als we nog ergens bij kunnen helpen, laat het dan weten!

Reageer