Beantwoord

Kosten voor internet buitenland

• 18 januari 2017
  • 7 reacties
  • 657 Bekeken

Reputatie 2
Ik zie net dat ik € 1.72 aan internet in het buitenland heb verbruikt. Staat bij overige kosten. Gemaakt op 11-1-17. Alleen me 100 mb van deze maand is nog niet op. En buiten dat, als me internet op is, moet ik een travel en surf aanschaffen. Dus kan iemand mij vertellen waarom die kosten op mijn t mobile staan? En kan die gene ze ook verwijderen?
icon

Beste antwoord door David 19 januari 2017, 10:28

Hoi Truckertje,

Heel opmerkelijk inderdaad, want die zouden daar niet horen te staan inderdaad! :S

Het is ook apart dat het om 0 KB gaat en dan toch kosten in rekening worden gebracht. Wij krijgen de gegevens door van de providers over de grens en ik denk dat dit langs de 100 MB is geslopen. Het kan soms even duren voor dit rechtgetrokken is, maar ik zou in dit geval even de factuur afwachten. Als de kosten er dan alsnog op staan, trek dan nog even aan de bel, dan lossen we het alsnog voor je op.

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan weten!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Truckertje,

Heel opmerkelijk inderdaad, want die zouden daar niet horen te staan inderdaad! :S

Het is ook apart dat het om 0 KB gaat en dan toch kosten in rekening worden gebracht. Wij krijgen de gegevens door van de providers over de grens en ik denk dat dit langs de 100 MB is geslopen. Het kan soms even duren voor dit rechtgetrokken is, maar ik zou in dit geval even de factuur afwachten. Als de kosten er dan alsnog op staan, trek dan nog even aan de bel, dan lossen we het alsnog voor je op.

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan weten!
Reputatie 2
Op de factuur van februari 2017 heb ik € 1.72 teveel betaald. De kosten zijn van internet in het buitenland. Me bundel was nog lang niet op, en toch zijn er kosten berekend. Buiten dat, als me bundel wel op was, had ik een travel en surf aan moeten schaffen.

Heb er als eens een vraag over gesteld, en ik moest de factuur afwachten. Dat heb ik nu gedaan.

Graag zie ik me geld terug.
@Truckertje
Ik heb je post verhuisd naar je originele topic over dit onderwerp, dan blijven de posts over dit probleem bij elkaar staan. :)

Een van de T-Mobile Moderators zal nog op je bericht reageren, als medeklant kan ik verder helaas niets voor je doen.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Truckertje,

Jammer dat het niet opgelost was door af te wachten, vaak is dat de uiteindelijke oplossing, maar bij jou lijkt er iets anders aan de hand te zijn geweest. Ik denk dat er een korte storing was waardoor de bundel en het dataverbruik elkaar gekruist waren. Je geeft zelf ook al terecht aan dat je, als je geen MB's meer hebt, je de keus zou moeten maken voor een andere mogelijkheid om te kunnen roamen. Dat was bij jou ook niet het geval, dus daar is iets verkeerd verlopen. Ik heb de kosten voor je vergoed en dit wordt met de factuur van april verrekend.

Als wij je verder nog ergens bij kunnen helpen, of als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten!
Reputatie 2
hey hallo,

Bedankt kaassausje dat je hem verhuist hebt, ik kon de oude zelf niet meer vinden.
En dat jij hier ook nog rond dwaalt, je zit hier ook al een aardig tijdje zeg.

En bedankt David. Als ik me geld binnen heb kan ik eindelijk weer wat eten 😛.
Kan je er geen € 2 van maken? kan ik precies 2 euro knaller halen bij de mac :8.

En waarom heb ik nou nog steeds geen badges onder mijn naam staan? ik sta al een eeuwigheid op king of content. Of kan ik niet meer hoger op?
Ik wil een t-mobile veteraan worden.
Reputatie 7
Badge +20
Haha Truckertje, met BTW erbij moet dat vast wel in orde komen, die Euroknaller! 😉

Je krijgt de badges, zoals experts van bepaalde toestellen, als je een bepaald aantal topics hebt beantwoord uit die subforums. Als jij dus veel van Samsung weet, dan zou ik daar eens gaan rondneuzen! Daarnaast staan de titels ook voor de activiteiten die je hier onderneemt. Jij hebt veel geplaatst, dus veel content = king of content. Als iemand veel antwoorden geeft, wordt diegene 'Gewaardeerde antwoordgever' enzovoorts!

In ieder geval leuk dat je er zo mee bezig bent! Gewoon flink actief zijn, helpen waar mogelijk en dan komt dat veteraanschap vanzelf! 😃
@Truckertje
Geen probleem hoor. Je kunt je eigen topics terugvinden door rechts bovenaan het forum 'mijn topics' aan te klikken in het menu onder je forum-afbeelding. (Als je het mobiele forum bezoekt, eerst even via 'Menu' links bovenin kiezen voor 'desktopversie weergeven'.) :)

Haha, ja, ik ben er ook al een flinke poos inderdaad, leuk dat dat je is opgevallen. Ik zie jouw Donald Duck ook wel eens voorbij komen. 😃

Reageer