Vraag

Langzaam internet mét databundel

• 22 mei 2016
  • 8 reacties
  • 221 Bekeken

Hallo allen,
Mijn internet is de afgelopen 2 weken zo slecht. Met name het versturen van filmpjes en foto''s werkt niet buitenshuis. Ik moet toch echt wachten dan tot ik wifi heb. ik heb overigens onbeperkt internet.
Groet,
Fatima

8 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Timaatje,

Ai, jammer dat het nog niet is opgelost. Goed dat je ermee aan de slag bent geweest.

Omdat je het probleem overal ervaart vermoed ik dat dit wordt veroorzaakt door je simkaart. In het systeem zie ik dat je 'm al bijna 3 jaar in gebruik hebt, dus heb ik je voor de zekerheid kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd. Deze krijg je binnen 3 werkdagen binnen en kan je zelf via My T-Mobile activeren na ontvangst.

Wil je ons laten weten of je wel met de juiste snelheid kan internetten met je nieuwe simkaart? We zijn erg benieuwd!
Hoi
Ik heb het overal. Mijn instellingen heb ik nagecheckt. Maar probleem is er jammer genoeg nog steeds.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Timaatje,

Je zou inderdaad gewoon snel internet moeten hebben! Je bundel is inderdaad nog niet op, erg vreemd dat je dus langzaam internet hebt! Heb je dit overal of voornamelijk op één locatie? Als je hier alleen op één plek hebt, zou je dan dit topic eens door willen nemen? Je vindt daar meer informatie over netwerkdekking.

Als je overal langzaam internet hebt zou je dan je instellingen eens willen bekijken? Staat internet wel aan en staat je toestel op 3G of 4G en niet op '2G only'? Er is namelijk ook geen blokkade en het zou dus gewoon moeten werken!

Ik ben benieuwd naar je reactie, we helpen je hier graag verder. 🙂
Reputatie 4
Badge +7
Als je bundel nog niet op is dan zou je snel internet moeten hebben.
Een bundel
Reputatie 4
Badge +7
Dat 'snelle' internet is een bundel of het kadootje van TM Samen?
Dankjewel voor je reactie.
Mijn 500 "snelle internet" mb is dan ook nog niet op, met name omdat ik op het werk en thuis wifi heb. Maar toch werkt mijn internet traag.
Zelfs whatsapp berichten versturen en ontvangen is met enorme vertraging.
Reputatie 4
Badge +7
Als je onbeperkt internet hebt, dan is de snelheid maar 64Kb, dus niet snel genoeg om video e.d. te versturen.

Reageer