Vraag

LET OP: Saldo weergave wijkt af van werkelijk

Reputatie 2
  • Doet lekker mee
  • 16 reacties
Beste T-Mobile en lezers,

In een eerder topic heb ik al mijn vermoedens geuit over de verkeerde weergave van het beltegoed saldo. Nu heb ik in de laatste week screenshots genomen van het saldo.
Op 7 februari had ik nog 8 euro over en wat bleek in de daaropvolgende factuur, dat ik er al vanaf de 5e overheen zat. Er is dus 3 maanden lang 20-30 euro meer berekend doordat de saldo weergave niet klopt. En ook heb ik geen reactie ontvangen van een medewerker van t-mobile. Ik post hier nu de screenshot en ik heb hoop dat er nu wel wat gebeurd en dit opgelost wordt. De totale screenshots kunnen door mij worden opgestuurd.

Groetjes,

Kiki

[img]http://i53.tinypic.com/dw59xh.png/img]

This topic has been closed for comments

109 reacties

Reputatie 2
http://i53.tinypic.com/znwr2s.jpg
Reputatie 2
Hoi Ik Heb Ook Zo''n Probleem Sinds Ik Een Relax Bondel Heb Van 330 Minuten Betaal Ik Vanaf 70euro Dit Is Echt Een Oplichterij Alsje 1202 Belt Hoor Ik Al 7dagen Dat Het 0,56cent Is Terwijl Ik Misschien Over De 100 Hebt Gebeld Dit Is Gewoon Niet Eerlijk
Reputatie 2
Ik wil niet zeggen dat dit expres gebeurt, maar heb het al van meerdere mensen vernomen en reacties van T-Mobile blijven uit, terwijl als je een nieuw abonnement wilt afsluiten je diezelfde dag nog gebeld wordt.
Reputatie 2
We gaan weer krijgen van dat ze 5 dagen achterlopen
Zolang mijn problemen niet opgelost worden binnen een maand (heb al 6 maanden last) dan zeg ik me contract op aangezien er gewoon niks aan gedaan wordt
Reputatie 2
Hi,

Ook ik heb veel problemen al ruim 1 jaar.
Ik heb nu een i300 (iphone abon.) gisteren via de APP de status van mijn Factuur bekeken, wat ik bijna elke dag doe.
Ik had nog 211 SMS + 82 bel min. 0 euro overige kosten.
ik heb nageteld en heb 66 SMS je verstuurd vaarvan 7 naar buitenland....
Wat dan gebeurt is ====> 0 SMS tegoed en 72 bel min en 19 euro overige kosten!!!!
Dus denk dat t-mobile echt aan het oplichten is?????
Ik stel voor dat iedereen zijn / haar factuur goed in de gaten houdt en klacht indient en aan het eind van de contract miss overstapt. Ik ga t wel doen!!!!
Ik weet niet hoeveel klanten t-mobile heeft maar als ze per contract 1 euro teveel factureren hebben ze zo 1.000.000 euro zo maar in de kas, wetende dat niet iedereen achter zijn factuur aangaat....

Gr, D Soygul
Reputatie 2
Ik heb t al eens zo erg gehad dat ik er ruim honderd euro overheen zat, terwijl ik hem nog net 2.dagen had en nog maar.zeer weinig had gesmst.. ik klaag er ook meerdere malen over!
Reputatie 2
t-mobile denkt van we hebben toch al veel mensen waarom niet :s
als je niet oplet ze gaan geld van je eten zolang je niet gaat melden

ik heb ook gehad dat ik helemaal niet had gebeld

het was vorige jaar dec 11e ik dach oke ik ga niet meer bellen hen nog 5 euro wat blijkt toen ik nieuw belminuten ha kreeg ik 20e die brief thuis zag ik gwn dat ik gebeld had tussen 12e en 14e nog 10 euro :s

t-mobile als het zodoor gaat dan raken jullie echt veel mensen kwijt...
het zijn geen gulden meer dan mensen vroeger niet ging controleren het zijn euro's
Reputatie 2
er klopt inderdaad niets van ,
de eerste 2 maanden hield ik bijna 150 belminuten over en na die 2 maanden ,standaard 30 euro buiten me bundel gebelt.
klopt niet want zo veel bel ik helemaal niet .
mijn bel gedrag wijkt niet af van de eerste 2 maanden .
Denk toch echt dat tmobile doe boel bedonderd !!!!
Reputatie 2
Jee eindelijk kom ik erachter dan ik niet alleen ben!
Heb een t-mobile relax 500 nu bel ik best wel veel. Maar moet nooit echt heel veel bij betalen. Maar de afgelopen keer moest ik even 111 euro bijbetalen! Het is echt te gek voor woorden, Terwijl ik zeker weet dat ik zzooooo veel nu ook al weer niet gebeld heb.
Misschien is tros opgelicht een idee???
Denk dat we dit daar maar eens moeten aanmelden.
Reputatie 2
@develin23
Wacht je factuur af en controleer deze. Hou in de tussentijd alles bij, waarvan je denkt dat het niet klopt. Wanneer je factuur er is, controleer je deze en als er dan nog onduidelijkheden zijn, laat je mij dit weten. Ik ga dan je vragen controleren, aan de hand van deze factuur. Daarna ga ik je uitleg geven. Als wij alle twee de factuur bij de hand hebben is uitleggen veel gemakkelijker.
Reputatie 2
hoi ik heb net een nieuw contrakt en sta nu al in de min..... ik snap er geen bal van ik ben al 15 jaar klant ik baal als een stekker
gr
Reputatie 2
Ik Zat Er Ook Ineens 20 Euro Over Mijn Belbundel Heen Terwijl Ik Net Van Te Voren Nog Had Gebeld Naar 1202 En Hoorde Dat Ik Nog Minuten Zat Had
Reputatie 2
Hallo,

zelf ik heb ook een nieuwe abbonement aangesloten bij T-mobile en ik vind het maar steeds raar en raar worden. Ik heb 330 minuten genomen voor de zekerheid dat ik niet er over heen ga . Maar nu zie ik dat ik 40 extra moet betalen buiten bundel . ik weet 100% ZEKER dat het niet klopt want zoveel heb ik niet gebeld en ik hou dat gewoon bij. Zou iemand mij misschien kunnen uitleggen wat er aan de hand is want hier klopt echt werkelijk niks van .
Reputatie 3
Het is ook een indicatie volgens mij, en daar kun je geen rechten aan ontlenen!

Met vriendelijk groet,
Lesley
Reputatie 2
Als je een nieuw abb afsluit moet je heel erg oppassen. Je krijgt namelijk de eerste 3 tot 4 dagen maar 10% van je belbundel toegewezen en er is niemand die jou dit verteld....Als je dus een abb afsluit met bijv. 300 min. dan zijn er dat dus maar 30 en daar zit je zo overheen.

Bij de klantenservice zitten alleen maar onwetende en sjacherijnige mensen die liever thuis zitten dan achter de telefoon om jou te helpen en een klacht indienen help ook niet en ik zou niet weten waar.
Reputatie 2
klinkt misschien heel raar alleen ik heb een abonnement 150 min voor 6.95 per maand en heb ik 1e maand ermee gebeld krijg ik een factuur van 113 euro? omdat ik paar minutjes heb overheen ben gegaan bul**** als ik weet dat ik meer zou bellen dan maar 150 min dan had ik 300 belminuten genomen en hadi k maar 3 euro extra betaald!! T-mobile flikt het weer met facturen!
Reputatie 2
net gebeld met de helpdesk. ik heb al jareb t mobile, flex abb gehad. nu vanuit febr het i-150 abb. ik bel bijna niks en de kosten lopen maar op!! er klopt iets echt niet. ik stuur geen tot weinig sms, doe veel via whats app. dus de kosten kloppen echt niet. wat kan je hier nu aan doen. loopt net via dit abb dit jaar en moet nog 2 jaar, hier heb ik geen zin in,
groet dennis
Reputatie 2
Mensen mensen.

Allereerst, ja het klopt dat de status van het beltegoed niet altijd up-to-date is. Waar dit precies mee te maken heeft, dat mag je de engineers vragen die dit zo ontwikkeld hebben.

Mensen die extreem veel over de bundel heen gaan, in mijn 3 jaar dat ik bij t-mobile heb ik nog geen enkele fout meegemaakt, behalve met bundels zoals Family en dingen die alsnog werden berrekend. Alsnog was dit eigenlijk 99% van de keren te beredeneren.

Mensen die een abonnement hebben van 6.95 of dat soort gedoe. Wat denk je zelf?

Ik heb bij TPH gewerkt, en dit is puur een strategie. Waarom denk je dat Ben een 1 euro contract aanbied. Na 50 minuten betaal je 25 cent per minuut.

Wees reeel in je belgedrag en pas je abonnement hierop aan. En kijk de specificaties van jullie facturen door. Ik weet zeker dat dit een hoop verklaard.

Succes ermee!
Reputatie 2
Ik geloof ook dat het niet helemaal zuiver is, maar helaas is dat moeilijk te controleren.

Het enige wat je zou kunnen doen is, dat je echt 1 maand lang je mobiel niet gebruikt en dan checken wat er gebeurd. Je zou bv met een groep of 10 mensen dit kunnen afspreken. Ondertussen kan je een prepaid gebruiken.

Groetjes..
Reputatie 2
heb daar ook een tijd last van gehad.
dat ik uit het niets 10 euro overige kosten had na de dag dat me nieuwe bundel in ging....
agh ja ben nu nog wel te tevreden tot op een zekere hoogte, maar als het gekker word stop ik er ook mee.
Reputatie 2
@allen
Je beltegoed en onkosten controleren via My T-Mobile is mogelijk, wanneer je weet dat het een indicatie is. Je daadwerkelijke onkosten en beltegoed zie je pas terug als er een factuur gemaakt is. Wanneer je die controleert en je laat ons weten dat er iets niet klopt, kunnen wij deze factuur erbij pakken en is uitleggen veel eenvoudiger.
Reputatie 2
Die hele belstatus klopt van geen kant. Stond er ineens o belminuten en 6 euro nogwat aan overige kosten, terwijl de dag ervoor nog stond resterende belminuten 37,45 euro. Na het verschijnen van de factuur bleek ineens weer dat er niet buiten de bundel was gebeld en stonden de resteren minuten er ineens weer wel bij. Hoezo onrust zaaien! Ik heb dit tot twee keer toe gehad, dus hou goed je factuur in de gaten.
Reputatie 2
Dat slaat nergens op, dat Tmobile het wel zal uitleggen.
Dat is puur oplichterij.

Want dat heb ik ook gehad, ik heb naar de Klantenservice gebeld, het ging daarna weer een maand goed en de maand er na? HOPPA weer overige kosten uit het niets.
Reputatie 2
Ook ik merk dat de registratie van belminuten bij T-Mobile niet helemaal klopt. Ik overweeg , nu mijn abonnement verloopt over te stappen naar een andere provider, omdat T-Mobile er zelfs niets aan doet en ook niet met oplossingen komt voor dit probleem.
Men neemt de klant niet serieus genoeg.
Gr. Bow123
Reputatie 2
Ik heb ook sinds kort een nieuw abbonement. deze is deze maand in gegaan. had in het begin nog best veel geld erop staan en nu word er ineens veel geld eraf gehaald. terwijl ik niet zoveel gesmst of gebeld heb.

Hier klopt echt niets van hoe kan ik nu zien waar dat geld heen is gegaan. Moet ik dan wachten totdat ik mijn factuur krijg want eigenlijk wil ik daar niet op wachten want dan moet ik dalijk misschien wel heel veel betalen terwijl ik eigenlijk helemaal niet zoveel gebeld of gesmst heb.