Vraag

LET OP: Saldo weergave wijkt af van werkelijk

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

109 reacties

Reputatie 2
ik dacht dat ik vroeger problemen had met mijn minuten. Ik had toen een tmobile300. dat ging niet om 20 euro geld maar om minuten nog. Ik kocht 300 minuten in en nog los smsjes.
Ik had elke keer teveel gebeld volgens de factuur. Toen ben ik alles maar gaan opschrijven. Elk minuut en seconde bracht ik in kaart. Toen kwam ik erachter dat ik wel dergelijk teveel belde.

Ik vind het alleen jammer dat sommige dingen niet van je minuten gehaald word maar als overige kosten. Bijv een nummer waar staat dat lokaal tarief is. Omdat het 088 begint betaal je overige kosten. Dat is het enige dat ik jammer vind maar verder heb ik tot nu toe nog geen problemen. Mijn bundel is vanaf de 7e houd in dat ik niet vandaag maar morgen mijn nieuwe maand weer ingaat. dus heb nu nog 89 cent. Word dus even niet bellen vandaag 😉

Als je het niet vertrouwd moet je alles even bijhouden. Onbeperkt internet houd trouwens niet in onbeperkt downloaden. Daar betaal je in de meeste gevallen nog wel voor. bijv de ringtones en alles. Het gaat om surven en sommige gevallen uploaden wat in je bundel zit
Reputatie 2
Hallo ik heb mijn tel vanaf. Vrijdag binnen en heb me net aangemeld om even te kijken hoeveel belminuten k nog heb , ik heb ong. Maar 20 min gebekt met 10 sms'jes van een bundel250 min !!! En k heb nu 0,0 euro en 11,28 erover heen gebelt dit klopt niet echt ofwel!!
Reputatie 2
kk lijers zijn het...vanaf begin gaat het zo en ze doen EXPRES niks aan.

what goes around comes around
Reputatie 2
Ik ben sinds een week klant bij T-Mobile, en begin er nu al een beetje spijt van te krijgen. Ook ik heb het vermoeden dat mijn beltegoed op MyT-mobile niet klopt. Ik heb een relax250 abonnement en daarnaast internet plus genomen (om onverwachte hoge kosten uit te sluiten), tevens een sms verdubbelaar.
Ik heb nog maar 16 euro aan tegoed in 5 dagen tijd. Terwijl ik heel weinig gebeld en gesmst heb (misschien net 30 minuten, en 15 smsjes).

Ik heb vanmorgen met de klantenservice gebeld, werd heel vriendelijk geholpen, maar weet niets meer, aangezien het meisje geen factuur kon inzien.

Wie kan mij helpen dit te verklaren. Of zou het toch gewoon fout op de site staan?

Met vr. groet,
Gabrielle
Reputatie 5
Voor diegene die pas klant van t-mobile zijn, op de site staat het in het begin niet goed aangegeven.
Je kan wel hoge kosten krijgen als je de eerste paar dagen je telefoon veel gebruikt, dit komt omdat je bundel pas na een paar dagen volledig actief is.
Even rustig aan doen, dit geldt trouwens niet alleen voor t-mobile abonnementen.
Het zal na een tijd wel goed gaan lopen, maar het is wel verstandig om je timers te nullen elke keer als je je bundel krijgt. Dan weet je zelf ongeveer hoeveel je nog hebt.

En het klopt inderdaad dat de klantenservice geen facturen/verbruik kan inzien totdat de factuur klaar is.
Dit zou t-mobile nog veranderen, maar wanneer dat gebeurt?
Reputatie 2
Hee Allemaal,
ik heb ook sinds een paar dagen een nieuwe aboo bij T-mobile. De meeste problemen waar ik hier over lees heb ik ook last van geahd, maar ze waren dan bij ook zo opgelost!
Ik had namelijk na 2 dagen ook al een overige kosten van 2 euro, waar ik geen idee van had waar ze vandaan kwamen. Maar als je gewoon even wacht dan zijn ze 2 dagen later weer gewoon verdwenen! Dit is omdat de belstatus alleen een indicatie geeft en dus niet altijd klopt.
Ook kwam ik er de tweede dag achter dat ik van mn 75 smsjes nog maar 35 smsjes over had, en nee ik sms echt neit zoveel:P. Hier heb ikd an ook over in een andere topic een berichtje gestuurd en kreeg ook direct antwoord. Het zit namelijk zo dat als je een nieuw abbo hebt je je bundel niet krijgt vanaf de ingang va je abbo. De dag dat je je bundel krijgt is een andere datum (wat eigenlijk best wel raar is, en wat ze ook nergens aangeven:S....). Dus de eerste maand kan het zijn dat je maar een deel van je bundel krijgt. Zo ging mijn abbo in op 2 maart en krijg ik mijn volledige bundel pas de 19e, ik heb dus nu van 2tot 19 maart een deel van mijn bundel....

Ik hoop dat iemand hier iets aan heeft!
En zo niet, veel succes met t-mobile overladen met klachtenmailtjes!
Reputatie 2
ik heb hety zelfde probleem
mn eerste factuur was 55 eurie en de tweede 121 terwijl ik het gevoel had niet zo veel over mn bundel heen te zitten want je krijgt tog wel minuten die je kan verbellen...ik heb het idee dat ze mensen oplichten!! want ze berekenen ook minuten voor je smsjes?plus 25ct...snap dat niet,,,natuurlijk gaan de minuten dan snel op, als je geld en minuten berekend,,,,
Reputatie 2
als je op meer details klikt geven ze zelf al aan:
"De genoemde bedragen zijn exclusief btw. De getoonde informatie is indicatief en er kunnen geen rechten aan worden ontleend."
Helaas...
Klagen kan, maar ik betwijfel of het wat oplevert... wel vreemd dat t niet klopt maar dat er wel bij staat dat het tot vandaag is bijgewerkt
Reputatie 7
[modbreekt]
Vragen over de informatie bij de belstatus graag stellen in het topic [thread=118788]Belstatus en overige kosten (deel 7)[/thread].
Wil je meer informatie kijk dan eens bij [thread=118922]beschrijving van dit Forum: Belstatus[/thread].

Dit topic is gesloten.
[/modbreekt]