mb aanvuller buitenland werkt niet correct

• 2 maart 2020
  • 4 reacties
  • 569 Bekeken

Met unlimited data in buitenland (18 gb) heb ik bij restant 125 mb de aanvuller geactiveerd. Na sms ontvangst dat mijn data was verbruikt had ik geen internet meer. Mijn aanvuller werkte dus niet. Derhalve maar 5gb gekocht om weer verbinding te krijgen. Blijkt hierna dat de aanvuller wel actief is en ik dus eigenlijk de extra 5gb niet nodig heb gehad. Onnodig extra kosten gemaakt. 

4 reacties

Echter nu worden eerst de 5 gb verbruikt en dan pas de aanvuller. Dit was niet mijn bedoeling zoals ik al eerder meldde. 

Goede dag, dank voor uw antwoord. Mijn mb aanvuller is wel degelijk actief met momenteel €0,57 verbruik. Dit werd ook in eerste instantie aangegeven toen ik 80% verbruikt had volgens de T-mobile sms. Aanvullen vind ik ook prettiger dan ineens een vol bedrag te moeten kopen welke ik misschien niet geheel nodig heb. 
Vorige maand heb ik dit ook naar volle tevredenheid gebruikt. 

vriendelijke groet

edo

Reputatie 6
Badge +8

Hi @edonis1904 

Ik zie dat je op dit moment in Portugal bent, geniet je van de zon? :sunglasses: Dit heb ik gelijk nagekeken en het ziet er naar uit dat alles goed gegaan is! In de EU kun je (tot 18 GB) gebruik maken van je huidige internetbundel. Zijn deze GB’s op, dan kun je in het buitenland geen gebruik maken van de gratis MB-aanvuller zoals je gewend bent. Om toch weer gebruik te maken van het internet,  kies je inderdaad voor een GB-aanvuller, deze is geldig in Nederland én in de EU. 

Momenteel zijn er alleen kosten in rekening gebracht voor de 5 GB-aanvuller EU, hier heb je intussen 244 MB van verbruikt, je kan dus nog even vooruit in Portugal! 

Mocht je hier nog vragen over hebben, laat je het dan weten? Ik help je graag verder! 

Reageer