Beantwoord

MB Resetten faalt

Geachte T-Mobilevrienden,

Eerder deze week (12-07-2016) was mijn internetbundel van 1500 MB leeg. Dit gebeurt mij wel vaker en dan betaal ik 5 euro en 8 cent om die te resetten. Nu ligt in mijn huis het internet er 14 dagen uit dus ben ik afhankelijk van mijn MB's.

Vandaar dat ik de MB's direct via de app wilde aanvullen. Continue geeft de app aan dat het gelukt is door middel van een groene tekst wat aangeeft dat ik binnen 1 minuut gebruik moet kunnen maken van mijn MB's. Helaas heb ik niks ontvangen. Ik woon in het centrum van Arnhem dus ben ik gelijk naar jullie winkel gelopen. De jongen achter de desk heeft ook zeker 30 keer op het MB's reset icoontje gedrukt maar ook hier geen reactie. Terwijl ik met de handen in het haar zat probeerde deze jongen mij eigenlijk alleen maar een nieuw contract aan te smeren. Wat ik heel goed begrijp aangezien mijn contract over 2 maanden afloopt en hij daar vast de beste bedoelingen mee had, voor mij was het nu alleen even noodzaak om te kunnen internetten. Hij gaf aan dat het een storing kon zijn en dat zo'n storing dan meestal snel verholpen is en dat ik het later nogmaals moest proberen.
De uren daarna heb ik nog een aantal keer geprobeerd mijn MB's aan te vullen maar zonder succes. Vervolgens heb ik jullie klantenservice gebeld. Hier werd ik heel vriendelijk geholpen en deze mevrouw begreep mijn situatie. Zij zou mijn klacht doorgeven aan IT of ICT en ik zou ook teruggebeld worden. Ook heeft zij mij 500 MB's cadeau gedaan zodat ik in ieder geval weer gebruik kan maken van Internet dat goed werkt. (de verlaagde snelheid doet vrijwel niets).
Helaas gaan deze MB's er snel doorheen..
Ik had 2 dagen later nog niks vernomen van jullie afdeling die naar mijn probleem zou kijken en ondertussen had ik nog 85 MB over. Ik voelde de bui al hangen. Ik besloot nogmaals met jullie Klantenservice te bellen. Deze meneer heeft ook geprobeerd mijn MB's aan te vullen maar ook hier; geen succes. Ik vroeg hem om alsjeblieft te zoeken naar een oplossing. Meerdere malen heb ik aangeven dat ik er graag voor wil betalen maar de enige oplossing was mijn bundels aan te passen. Ik wil dat liever niet aangezien ik vaak vergeet dit op te zeggen en mijn abonnement loopt over 2 maanden af. Deze man gaf aan mij nog 250 MB te geven als compensatie wat ik heel aardig vond. Ook gaf hij aan een notitie te maken, deze notitie betrof het terugbellen als er een oplossing was.

Nu dacht ik dus weer even te kunnen internetten, blijkt dat de meneer mijn compensatie naar 250 heeft gezet waar ik er dus 500 had gekregen. Mijn overige 85 Mb's die ik had ontvangen van de mevrouw die ik eerder sprak waren nu dus opgeheven.

Zoooo, lang verhaal. Hoop dat het een beetje te begrijpen is dat ik gewoon heel graag weer wil internetten op goede snelheid en er ook graag voor wil betalen.
Als de enige optie is dat ik mijn abbonement of bundel aanpas zou ik dat erg vervelend vinden 2 maanden voor het einde van mijn zoveelste contract bij T-Mobile.

Ik ben echt al jaren klant bij jullie en had ook zeker het plan om te gaan verlengen met een mooie telefoon na mijn vakantie.

Ik hoop dat er snel een passende oplossing gevonden kan worden.

Met vriendelijke groet,

Meijer
icon

Beste antwoord door Amy 18 juli 2016, 12:42

Het Meijer,

Wat een verhaal zeg! Ik snap dat dit super vervelend is. Gelukkig heb je vanmorgen al contact gehad met een van mijn collega's en is er een oplossing voor bedacht.

Ben je ondertussen al in de T-Shop geweest voor een PrePaid kaartje?

Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden! En nogmaals excuses voor het ongemak.
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Het Meijer,

Wat een verhaal zeg! Ik snap dat dit super vervelend is. Gelukkig heb je vanmorgen al contact gehad met een van mijn collega's en is er een oplossing voor bedacht.

Ben je ondertussen al in de T-Shop geweest voor een PrePaid kaartje?

Mochten we verder nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden! En nogmaals excuses voor het ongemak.
Hallo Amy,

Ik heb met Mandy van jullie klantenservice gesproken, zij gaf aan dat ik een datakaart kon halen op kosten van T-Mobile.
Ik ben afgereisd naar de T-Mobile shop in Arnhem. Daar eenmaal aan de beurt werd mij verteld dat die data kaarten niet bestaan. Ook daar kon ik niet aan een reset van mijn MB's worden geholpen.

Na zeker weer een half uur kijken en zoeken was de enige oplossing een stel bij ding. Helaas waren die kaarten of kastjes die daarvoor nodig zijn niet meer op voorraad in Arnhem.

Nu heb ik dus een prepaid kaart moeten kopen wat mijn in eerste instantie 30 euro kost waarvan ik vervolgens weer 15 terugkrijg. Dit staat aardig in contrast met wat ik vanmorgen over de telefoon hoorde. Namelijk een datakaart op jullie kosten.

Aangezien ik mijn MB's nodig heb voor werk en vrije tijd heb ik maar voor deze oplossing gekozen, maar ben totaal niet blij met de manier waarop dit is gelopen. Ik zit bijna een week zonder MB's, er wordt van alles beloofd, ik vlieg van hot naar her en bel me het apenlazarus maar aan het eind van de rit draai ik voor kosten op.

Daarbij wilde ik een reset van 1500 MB voor 5,08. Nu heb ik 3000 MB en betaal ik 14,50 (waarvan 30 eerst van mijn rekening gehaald wordt).

Is dit echt de manier van service voor iemand die al zolang klant is??

Graag hoor ik nog van u
Reputatie 7
Badge +15
Hey Meijer11,

Vervelend dat dit zo gelopen is, goed dat je hier nog een update plaatst. Uiteraard ga ik er voor zorgen dat je geen nare bijsmaak overhoudt aan dit alles!

Ik ben bang dat er miscommunicatie is ontstaan en Mandy een gewone PrePaid simkaart bedoelde met een databundel. Ik vind het vreemd om te horen dat je €30,- hebt moeten betalen voor de PrePaid simkaart want die is normaal gesproken €10,-. Zou je mij in een privébericht het nummer willen sturen van de PrePaid kaart? Dan kijk ik even met je mee naar hoe we dit het makkelijkste kunnen oplossen.

Ik zie je bericht tegemoet!
Hallo Amy, enig idee wanneer de storing voorbij is? Gisteren niets vermoedend mijn MB bijgevuld en €5,08 betaald. Maar mijn MB's staan er nu nog niet op. Ik heb het vandaag nogmaals gedaan, heb dus denk ik dubbel betaald voor 0 MB'S. Zou ze toch wel graag willen hebben. Gr ,Domingos
Reputatie 6
Badge +16
Hi Radshkadera,

Onze collega's zijn druk bezig om het zo snel mogelijk op te lossen. We durven nog niet te zeggen wanneer dit precies opgelost is. Onze excuses voor het ongemak!

Je hoeft je geen zorgen te maken over onterechte kosten, deze worden gewoon vergoed. Ik heb de kosten voor de MB-aanvuller van gisteren en vandaag daarom ook direct vergoed. De kosten zullen nog wel zichtbaar zijn op My T-Mobile, maar op je factuur wordt dit rechtgezet.

Om je toch toegang te geven tot internet heb ik je 500MB toegekend. Zou je over 15 minuten je toestel opnieuw willen starten? Laat ons weten of je weer met de normale snelheid kan internetten.
Dank je wel Issam, ik kan weer met normale snelheid internetten.
Reputatie 6
Badge +16
Hi Radshkadera,

Dat is goed om te horen. Ik wens je voor nu een fijne avond toe!
Hier dus precies hetzelfde. Ik begrijp dus dat dit al 7 dagen bezig is? Dat kan toch niet! Ik heb gewoon internet nodig voor mijn werk op mijn telefoon, maar kan nu dus helemaal niks. Wat nu?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Raisarosa,

Welkom op ons Forum!

De storing loopt helaas nog steeds. Het lukt mij ook niet om een MB-aanvuller te activeren en dus heb ik je uit coulance een compensatiebundel gegeven van 500MB.

Ik hoop dat de storing snel wordt verholpen zodat je weer zorgeloos kan internetten. Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het mij weten.
Blijkbaar loopt dit nog steeds want die knop om mb's te resetten werkt bij mij helemaal niet. En daar betaal je dan het 'oneindig online' tarief voor
Reputatie 7
Badge +20
Hi Mitch,

Jij maakt gebruik van Oneindig Online en ontvangt dus iedere dag 5GB. Je kan pas een MB-aanvuller kopen als je jouw daglimiet hebt bereikt. Het si dus vreemd dat het bij jou niet werkt. Via welk kanaal probeer jij een MB-aanvuller te kopen? Is dat via de My T-Mobile app of via de desktopversie? Wat krijg je te zien als je op de link die in de SMS staat klikt? Krijg je een foutmelding te zien?

Ik hoor graag van je zodat we dit kunnen oplossen! 🙂

Reageer