Beantwoord

Mb's ineens weg

  • 13 juli 2016
  • 1 reactie
  • 376 Bekeken

Ik had mijn 1000 mb's bijna op, daarom aangevuld met nog eens 1000 mb..... Ineens is mijn normale bundel op en al 50 mb van mijn aanvuller, zonder een app te gebruiken of aan de achtergrond aan hebben. Nu krijg ik net een bericht dat ik nog 200 mb over heb van mijn aanvuller die ik 20 minuten geleden heb gekocht, op het moment nog 138 mb!!!

Hoe kan dit?????

iPhone 6
icon

Beste antwoord door Amy 14 juli 2016, 10:49

Hey Folkert Huisman,

Ik heb net naar jouw verbruikstatus gekeken en ik zie dat je inderdaad veel data gebruikt hebt. Op 13 juli heb je twee 'sessies' gehad die meer dan 800 MB hebben gekost. Heb je misschien filmpjes gestreamt of iets gedownload?

Het is natuurlijk erg vervelend dat je nu zo snel door je bundel heen bent gevlogen. Helaas kunnen wij wegens de privacywetgeving niet inzien waar je jouw data precies aan op hebt gemaakt. We krijgen deze vraag vaker en meer informatie hierover vind je in dit forumtopic. Je vindt daar ook allerlei tips om je dataverbruik in de hand te houden.


Als pleister op de wond heb ik zojuist een kleine compensatiebundel voor je geactiveerd. 🙂 Wist je trouwens dat je op je My T-Mobile kunt inzien hoeveel data je maandelijks gebruikt (zie screenshot). Ik zie namelijk dat je bijna iedere maand meer MB's verbruikt dat je standaard in je abonnement hebt. Je maakt nu dan ook iedere maand kosten voor MB-Aanvullers. Wist je dat je op My T-Mobile ook je bundels maandelijks kunt verhogen, verlagen en uit kunt zetten? Voor een paar euro meer kun je over gaan naar de 3GB bundel. Je bent dan maandelijks goedkoper uit dan dat je iedere maand een MB-Aanvuller aanschaft. 😉 Op deze pagina kun je de bundels aanpassen.

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen Folkert! Laat je weten of het gelukt is met de tips?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey Folkert Huisman,

Ik heb net naar jouw verbruikstatus gekeken en ik zie dat je inderdaad veel data gebruikt hebt. Op 13 juli heb je twee 'sessies' gehad die meer dan 800 MB hebben gekost. Heb je misschien filmpjes gestreamt of iets gedownload?

Het is natuurlijk erg vervelend dat je nu zo snel door je bundel heen bent gevlogen. Helaas kunnen wij wegens de privacywetgeving niet inzien waar je jouw data precies aan op hebt gemaakt. We krijgen deze vraag vaker en meer informatie hierover vind je in dit forumtopic. Je vindt daar ook allerlei tips om je dataverbruik in de hand te houden.


Als pleister op de wond heb ik zojuist een kleine compensatiebundel voor je geactiveerd. 🙂 Wist je trouwens dat je op je My T-Mobile kunt inzien hoeveel data je maandelijks gebruikt (zie screenshot). Ik zie namelijk dat je bijna iedere maand meer MB's verbruikt dat je standaard in je abonnement hebt. Je maakt nu dan ook iedere maand kosten voor MB-Aanvullers. Wist je dat je op My T-Mobile ook je bundels maandelijks kunt verhogen, verlagen en uit kunt zetten? Voor een paar euro meer kun je over gaan naar de 3GB bundel. Je bent dan maandelijks goedkoper uit dan dat je iedere maand een MB-Aanvuller aanschaft. 😉 Op deze pagina kun je de bundels aanpassen.

Hopelijk heb ik je zo naar verwachting geholpen Folkert! Laat je weten of het gelukt is met de tips?

Reageer