Beantwoord

MB's verbruikt, maar nog MB's over

  • 26 april 2017
  • 1 reactie
  • 305 Bekeken

Ik heb een internetbundel van 6000MB. Nu staat er op mijn status dat het internettegoed verbruikt is terwijl bij het gebruiksoverzicht te zien is dat er maar 4887 MB gebruikt is. Waarom kan ik de rest niet gebruiken?
icon

Beste antwoord door Thalina 1 mei 2017, 11:51

Hoi Robbert,

Allereerst excuses voor de late reactie! Op dit moment is het erg druk op het forum, waardoor een reactie van mij langer op zich liet wachten dan je van ons gewend mag zijn.

Terug naar jouw vraag! Waar zie je dit precies terug? Ik zie op jouw My T-Mobile zowel bij jouw overzicht als bij jouw verbruikstatus dat je nog 4298 MB te gebruiken hebt. Je zou dus gewoon nog moeten kunnen internetten. Klopt het dat je nog gebruik kunt maken van internet? Kun je anders even een printscreen plaatsen van waar je ziet dat jouw internetbundel is verbruikt? Dan kijk ik met jou mee!

Nog even iets anders: ik zie dat je op dit moment nog een vrij prehistorische simkaart hebt 😉 Dit kan soms invloed hebben op jouw bereik / netwerk. Daarom heb ik kosteloos een nieuwe simkaart voor je besteld. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Vergeet deze nieuwe simkaart niet eerst te activeren voordat je 'm gaat gebruiken.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet, dan kijk ik met je mee!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Robbert,

Allereerst excuses voor de late reactie! Op dit moment is het erg druk op het forum, waardoor een reactie van mij langer op zich liet wachten dan je van ons gewend mag zijn.

Terug naar jouw vraag! Waar zie je dit precies terug? Ik zie op jouw My T-Mobile zowel bij jouw overzicht als bij jouw verbruikstatus dat je nog 4298 MB te gebruiken hebt. Je zou dus gewoon nog moeten kunnen internetten. Klopt het dat je nog gebruik kunt maken van internet? Kun je anders even een printscreen plaatsen van waar je ziet dat jouw internetbundel is verbruikt? Dan kijk ik met jou mee!

Nog even iets anders: ik zie dat je op dit moment nog een vrij prehistorische simkaart hebt 😉 Dit kan soms invloed hebben op jouw bereik / netwerk. Daarom heb ik kosteloos een nieuwe simkaart voor je besteld. Je ontvangt deze binnen drie werkdagen op de mat. Vergeet deze nieuwe simkaart niet eerst te activeren voordat je 'm gaat gebruiken.

Ik zie jouw reactie graag tegemoet, dan kijk ik met je mee!

Reageer