Beantwoord

MB verbruik

• 7 februari 2021
  • 3 reacties
  • 24 Bekeken

Ik heb een vraagje ik heb namelijk een bundel van 10 gb nu staat er dat ik nog maar 12 mb over heb en als ik dan kijk bij gebruik staat er dat ik er pas ong 300 heb gebruikt hoe kan dit

icon

Beste antwoord door Hajar 8 februari 2021, 10:25

Hi @zoestap 

Ik heb het voor je gecontroleerd en zie dat je MB’s van je databundel op zijn. Zoals je bij je verbruiksstatus kunt zien is er op 7 februari heel veel data verbruikt. Wij kunnen vanwege privacy redenen niet inzien waar je data aan is verbruikt, maar in dit topic vind je meer informatie over interne datatellers en ook tips over hoog dataverbruik voorkomen.

Als je weer gebruik wilt maken van snelle internet dan kun je een MB-aanvuller kopen. Hopelijk kom je zo verder! Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @zoestap 

Zou je daar eens een screenshot van willen maken en plaatsen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @zoestap 

Ik heb het voor je gecontroleerd en zie dat je MB’s van je databundel op zijn. Zoals je bij je verbruiksstatus kunt zien is er op 7 februari heel veel data verbruikt. Wij kunnen vanwege privacy redenen niet inzien waar je data aan is verbruikt, maar in dit topic vind je meer informatie over interne datatellers en ook tips over hoog dataverbruik voorkomen.

Als je weer gebruik wilt maken van snelle internet dan kun je een MB-aanvuller kopen. Hopelijk kom je zo verder! Als je nog vragen hebt, laat het weten!

Reageer