Beantwoord

MB verbruik bij datavrije muziek

• 5 december 2018
  • 9 reacties
  • 3615 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Hallo,

Ik heb datavrije muziek bij mijn abbo maar als ik naar Nederland.FM luister worden er toch MB's afgeschreven. terwijl dit volgens mij bij Spotify niet het geval is, althans ik zie wel MB's op Datavrije muziek op mijn verbruiksstatus als ik Spotify luister terwijl bij Nederland.fm de mb's van de gewone verbruiksbuindel gaan.

Moet ik toch nog iets aanpassen?

Met vriendelijek groet,
henri
icon

Beste antwoord door Seccie 5 december 2018, 13:37

Hoi @henri76,

Welkom bij de T-Mobile community! In dit topic kun je alle aangesloten muziekdiensten die vallen onder datavrije muziek. In dit topic vind je meer informatie over hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen, en ook tips om een datateller in te stellen voor zowel Android & iOS.

Nederland.FM maakt onderdeel uit als dienst van datavrije muziek.
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +6
Hoi @henri76,

Welkom bij de T-Mobile community! In dit topic kun je alle aangesloten muziekdiensten die vallen onder datavrije muziek. In dit topic vind je meer informatie over hoe je hoog dataverbruik kunt voorkomen, en ook tips om een datateller in te stellen voor zowel Android & iOS.

Nederland.FM maakt onderdeel uit als dienst van datavrije muziek.
Dank je Secci,

Ik had idd gezien dat Nederland.FM op de lijst voor datavrije muziek staat vandaar ook mijn vraag. Want bij Spotify zie ik namelijk wel de teller van de datavrije MB's oplopen maar bij Nederland.FM niet dan gaat juist de teler van mijn gewone internet bundel lopen.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @henri76,

Gebruik je de data uit My t-mobile of maak je gebruik van een andere teller? Kun je een screenshot maken van het dataverbruik van Nederland.FM waar het om gaat? Kun je 3 voorbeelden geven van momenten waarop je naar muziek luisterde en er MB's in mindering werden gebracht? Met deze informatie kan vervolgens een forum moderator aan de slag.
Hoi Secci,

Zie hieronder de screenprints van zowel my t-mobile als van mijn telefoon.

Ik gebruik Nederland.FM pas 2 dagen en het datagebruik viel mij gelijk op.

Reputatie 7
Badge +20
Hi Henri,

Dankjewel voor het delen van de screenshots. Er lijkt inderdaad een issue te zijn met datavrije muziek i.c.m. Nederland.fm. Wij zijn dit momenteel aan het onderzoeken. Zodra er meer bekend is zullen we dat uiteraard met je delen. Hopelijk wordt het snel opgelost!

@seccie; bedankt voor het meedenken!
Is er inmiddels al meer bekend over deze dienst? Zie hem ook niet meer in het rijtje op de tmobile site staan.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sebastiaan,

We kunnen Nederland.fm niet meer aanbieden en dus staat die ook niet meer in de lijst. Op onze website vind je wel andere diensten waar je gebruik van kan maken. 🙂
Hi Sebastiaan,

We kunnen Nederland.fm niet meer aanbieden en dus staat die ook niet meer in de lijst. Op onze website vind je wel andere diensten waar je gebruik van kan maken. :)

Hier kwam ik per toeval achter toen ik op het forum keek.
kunnen jullie dit bijvoorbeeld ook duidelijker in de app communiceren? (Wanneer een bestaande dienst/app niet meer ondersteund word).
gebruik het liefst een (verzamel) app met meerdere streams. Dan heb ik maar 1 app nodig voor radio.
vanaf een website afspelen is niet handig op je mobiel.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Sebastiaan,

Bedankt voor de feedback. Ik ga dit zeker doorzetten!

Reageer