T-Mobile heeft onderhoud en dit wordt niet gecommuniceerd met de klant. T-Mobile komt ook niet met een tijdelijke oplossing. De app en de site is voor 17 uur niet bereikbaar om je MBs aan te vullen (19:00 tot middag 12:00). Er is geen nummer beschikbaar die je kunt bellen omdat het weekend en na 17:30 is. Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurd, ik heb dus toch geen unlimited abonnement maar een limited abonnement waar ik unlimited voor betaal. Mijn vorige vraag is niet beantwoord en de topic van mij is gesloten hierbij open ik het opnieuw want ik wil een oplossing want daar betalen we voor. Je kunt niet zomaar topic sluiten zonder antwoord.
Beste antwoord door David
In het vorige topic had ik verwezen naar dit topic voor updates: https://community.t-mobile.nl/verbruikstatus-398/aanvullers-tijdens-onderhoud-324685
Het probleem is ondertussen opgelost, maar mocht je nog info zoeken kun je het in dat topic vinden. Ook dit topic gaat op slot om het centraal te houden.