Beantwoord

Mijn belstatus klopt niet.

Reputatie 2
Goedenmiddag,
Vandaag 10.10.2014 wordt mijn beltegoed opgewaardeerd, zoals elke maand op de 10e.
Wanneer ik op mijn belstatus kijk zie ik dat mijn databundel is opgewaardeerd, evenals mijn sms bundel.
Mijn belminuten daarentegen blijven op nul staan. Ik heb 1202 gebeld en die vermelden dat mijn beltegoed verbruikt is. Dit is absoluut niet het geval!
Waarom worden mijn belminuten niet aangevuld?
icon

Beste antwoord door Roan 13 oktober 2014, 14:36

Hey Dmannetje,

Goed om te zien dat de belstatus zichzelf in de loop van de dag heeft bijgewerkt. Op het moment dat je nieuwe tegoed ingaat kan het soms zijn dat het een tijdje duurt voordat het tegoed zichtbaar is in de belstatus. Je kunt er te allen tijde vanuit gaan dat je tegoed gewoon is bijgeschreven! 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Het probleem is opgelost, op de een of andere onduidelijke manier wordt het beltegoed ongeveer 3 uur later bijgeschreven.
Reputatie 5
Hey Dmannetje,

Goed om te zien dat de belstatus zichzelf in de loop van de dag heeft bijgewerkt. Op het moment dat je nieuwe tegoed ingaat kan het soms zijn dat het een tijdje duurt voordat het tegoed zichtbaar is in de belstatus. Je kunt er te allen tijde vanuit gaan dat je tegoed gewoon is bijgeschreven! 🙂

Reageer