Beantwoord

Missende mb's in de belstatus

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
Ik mis 14 mb , als ik kijk wT ik verbruikt heb op de site is dat 112 en op mijn mobile staat dat ik nog 374 mb's over heb van de 500 ,hoe kan dat?
Plus dat mijn. Mb's exstreem hard "wegvliegen" terwijl ik veelal op wifi zit
Mvg pauw
icon

Beste antwoord door Roan 9 juli 2014, 19:44

@Pauw69

Ik begrijp dat het verwarrend is dat de verbruiksstatus aangeeft dat je minder MB's hebt gebruikt dan dat in de belstatus staat weergeven. De verbruiksstatus is echter niet realtime en loopt wat achter op de belstatus. Je kunt in dit geval gewoon van de belstatus uitgaan. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Hallo pauw69, welkom op het forum

MB's worden per dag afgerond op hele MB's. Zou daar een deel van de oorzaak kunnen liggen?
Je toestel houdt het exact bij en rondt zelf niet af.
Nee ik bedoel al ik op de site kijk van t mobile staat er dat ik 112 mb verbruikt heb ,maar als ik kijk bij verbruiks ( mb's, belminuten e.d) dan staat daar dat ik nog 374 mb heb dus zit ik met een gat van 14 mb ...is dus beide van de zelfde infopunt. ...
Kijk ...
Reputatie 5
@Pauw69

Ik begrijp dat het verwarrend is dat de verbruiksstatus aangeeft dat je minder MB's hebt gebruikt dan dat in de belstatus staat weergeven. De verbruiksstatus is echter niet realtime en loopt wat achter op de belstatus. Je kunt in dit geval gewoon van de belstatus uitgaan. 🙂

Reageer