Beantwoord

my t-mobile; sms versturen

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
sms'en via my t-mobile lukt mij al een hele tijd niet is het een algemene storing of ligt dit aan mij
icon

Beste antwoord door Tom 7 november 2014, 16:25

@tarrie Welkom!

Wat vervelend dat het niet lukt om te sms'en via My T-Mobile. Ik heb het zojuist via mijn eigen nummer geprobeerd, het test sms'je werd met succes verzonden. Doe je het versturen wel vanaf deze pagina binnen de My T-Mobile omgeving? Welke melding krijg je precies wanneer het niet lukt om de SMS te versturen?

Laat het even weten! Ik help je graag. 🙂

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
@tarrie Welkom!

Wat vervelend dat het niet lukt om te sms'en via My T-Mobile. Ik heb het zojuist via mijn eigen nummer geprobeerd, het test sms'je werd met succes verzonden. Doe je het versturen wel vanaf deze pagina binnen de My T-Mobile omgeving? Welke melding krijg je precies wanneer het niet lukt om de SMS te versturen?

Laat het even weten! Ik help je graag. 🙂
Het versturen doe ik binnen My T-mobile en dat is mij tot voor ik de topic startte altijd gelukt.
ik krijg de volgende melding:

Het bericht kon vanwege technische oorzaken niet worden verstuurd, probeer het later nog eens

Wel heb ik voor dit zich voordeed mijn hotmail account ingesteld voor verificatie in twee stappen via een sms bericht.
Ik kreeg 1 sms bericht van MST (waarschijnlijk microsoft) met een verificatie code ) en daarna kreeg ik geen SMS berichten meer ter verificatie van mijn account.

Als er en oplossing is hoor ik die graag
Reputatie 5
@tarrie hmm zou je het eens via een andere browser kunnen proberen? Zo niet mag ik dan een printscreen van de foutmelding ontvangen? Ik kan het probleem namelijk niet reproduceren. Dan kan ik het doorzetten naar onze technische dienst! Ik stuur je in een PB het adres waarop je mij kunt mailen.
Ik heb in Firefox , Internet Explorer , en in google chrome geprobeerd een sms te versturen en in alle drie de browsers krijg ik onder verzendresultaat in het rood dezelfde melding namelijk :

Het bericht kon vanwege technische oorzaken niet worden verstuurd, probeer het later nog eens

Reageer