Beantwoord

My T-Mobile stuk ?

Reputatie 3
Badge +2
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 146 reacties
Volgens de T-Mobile app (Android) heb ik nog 8411 MB tegoed van totaal 12000 MB. Dat zal aardig kloppen.

Maar volgens de overzichtspagina op https://www.t-mobile.nl/my/dashboard heb ik nog 962061 MB over van 965674 MB ?!? 😲

icon

Beste antwoord door David 8 oktober 2018, 10:48

Hi Eric_E

Thanks voor de oplettendheid! 🙂 Dit is een storing waar we van op de hoogte zijn en waar al aan gewerkt wordt. Dit wordt dus spoedig aangepast en in de My T-Mobile App zie je in dit geval het juiste aantal MB's van jouw bundel terug. Sorry als we wat verwarring hebben gesticht!

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Vreemd idd. Bij mij geeft de pagina exact hetzelfde aan als de app en dat klopt ook nog allemaal.
Lijkt me specifiek probleem voor jouw account.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Eric_E

Thanks voor de oplettendheid! 🙂 Dit is een storing waar we van op de hoogte zijn en waar al aan gewerkt wordt. Dit wordt dus spoedig aangepast en in de My T-Mobile App zie je in dit geval het juiste aantal MB's van jouw bundel terug. Sorry als we wat verwarring hebben gesticht!
Reputatie 3
Badge +2
David schreef:

Hi Eric_E

in de My T-Mobile App zie je in dit geval het juiste aantal MB's van jouw bundel terug.

Jammer nou, ik wilde net even van al die MB's gebruik maken om een backup van het internet te downloaden 😜

Reageer