Beantwoord

Na verlenging contract belminuten verbruikt zonder gebeld te hebben?

  • 2 juli 2016
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Hallo,

Mij is iets niet duidelijk.
Mijn oud contract is per 26-06-2016 afgelopen. Ik heb per 01-07-2016 mijn contract verlengt en als ik nu in mijn verbruikstatus kijk dan zijn er van 120 minuten nog maar 96 minuten over terwijl ik helemaal nog niet gebeld heb. Hoe kan dit?
Hetzelfde met de belminuten van mijn oude contract waar ik van 300 minuten nog maar 225 over heb, ook niet gebeld. Ik kan nergens een uitleg hierover vinden.
Wat mij ook niet duidelijk is waarom de nieuwe verbruikstatus wél meteen aangepast werd en er nog steeds de belminuten van het oude contract erbij staan.
Kan mij iemand dit a.u.b. uitleggen?

Groetjes

Tanja
icon

Beste antwoord door Andyjezuit 2 juli 2016, 20:05

Te goed word naar verhouding bereken stel dat 9 je nieuwe te goed in gaat en de nieuwe contract gaat pas 1-7-2016 in dan word het te goed naar verhouding berekent tot je te goed datum

Hier vind je meer info er over https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur
Bekijk origineel

1 reactie

Te goed word naar verhouding bereken stel dat 9 je nieuwe te goed in gaat en de nieuwe contract gaat pas 1-7-2016 in dan word het te goed naar verhouding berekent tot je te goed datum

Hier vind je meer info er over https://www.t-mobile.nl/klantenservice/bestelling-en-abonnement/facturen/gewijzigde-factuur

Reageer