Beantwoord

Niet gevraag om MB-aanvuller

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo beste mensen,
Ik zie op mijn laatste factuur dat er 2 'MB-aanvullers' ter waarde van 10 euro in rekening zijn gebracht. Ik heb daar niet om gevraagd, ik weet niet eens wat dat zijn. Hoe kan dit worden opgelost?
Met vriendelijke groet,
M
icon

Beste antwoord door Jaimy 21 november 2017, 14:18

Hoi MargotA,

Ik zie dat je zowel vorige maand als deze maand SMSjes hebt gekregen over het feit dat jouw normale bundel bijna volledig verbruikt was. Ik vermoed dat je naar aanleiding daarvan de bundels hebt toegevoegd? Overigens heb je daar ook SMSjes over gehad! Je hebt deze dus toch zelf aangezet. Ik zie ook dat je deze maand ook al wat MB-aanvullers hebt aangeschaft, wederom was je normale bundel volledig verbruikt, dus waarschijnlijk had je nieuwe internetbundels nodig?

MB-aanvullers zijn internetbundels die je extra kunt toevoegen naast je normale (maandelijkse) internetbundel. Misschien had je niet in de gaten dat deze geld kosten?

Ik hoop dat nu alles wel duidelijk is!

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14
Mb heb je nodig om online te gaan.
De aanvullen kan je zelf aanklikken als je MB op is.
Heb je niet perongeluk in je account op de aanvuller geklikt?
1024mb is 1Gb
@CrisTien
1000MB is 1GB. 😉

1024 geldt voor bestanden (foto's, muziek, etc.), niet voor data van providers, die hanteren gewoon 'ronde getallen'.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi MargotA,

Ik zie dat je zowel vorige maand als deze maand SMSjes hebt gekregen over het feit dat jouw normale bundel bijna volledig verbruikt was. Ik vermoed dat je naar aanleiding daarvan de bundels hebt toegevoegd? Overigens heb je daar ook SMSjes over gehad! Je hebt deze dus toch zelf aangezet. Ik zie ook dat je deze maand ook al wat MB-aanvullers hebt aangeschaft, wederom was je normale bundel volledig verbruikt, dus waarschijnlijk had je nieuwe internetbundels nodig?

MB-aanvullers zijn internetbundels die je extra kunt toevoegen naast je normale (maandelijkse) internetbundel. Misschien had je niet in de gaten dat deze geld kosten?

Ik hoop dat nu alles wel duidelijk is!
Ik heb inmiddels boven water dat er een misverstand in het spel is in mijn gezin. Dank voor jullie reacties, het is inmiddels duidelijk hoe het komt!
Reputatie 6
Badge +16
Ah, dat verklaart alles!

Fijn dat je het hier nog even laat weten. 🙂

Voel je vrij om in de toekomst het forum weer te bezoeken als je nog ergens vragen over hebt!

Reageer