[NIEUW] Belstatus in eenheden in plaats van in €

Toon eerste reactie

63 reacties

Reputatie 7
@Natali

Dat was toen en dit is nu. 😉
Er is natuurlijk wel heel wat veranderd qua telefoons.
Reputatie 7
@Natali
Gesprekken worden bij je Relax 190 abonnement naar boven afgerond en berekend per hele minuut. Als je 5,5 minuten belt worden er 6 minuten/eenheden berekend. Of de belstatus het resterende tegoed in euro's of eenheden weergeeft maakt dus niets uit.
Reputatie 6
Badge +8
@prescilla 1 eenheid is hetzelfde als 1 minuut.
Als je iets meer dan 5 minuten belt wordt dit afgerond naar 6 minuten (eenheden)
Reputatie 7
Als je een tariefplan hebt (zoals bij iSmart) waarbij na de eerste minuut per seconde gerekend wordt zul je dit niet bij de belstatus zien, daar kunnen alleen hele eenheden af. Op de factuur wordt dit echter wel correct berekend.
Reputatie 3
Hoe zit het nou met gebruik van internet bij Relax '11? Ik zie op mijn oude facturen dat data verbruik binnen bundel viel, ook in de prijslist staat mins/sms/mms/MB, maar als ik op mijn t-mobile kijk de huidige status, er staat "Resterende belminuten/SMS voor deze maand'.
Is nou het gebruik van internet nog steeds binnen bundel van Relax '11
Reputatie 7
@mirche
Er is niets veranderd aan je abonnement. Ook mms'jes en MB's gaan van je Relax '11 eenheden af. 🙂
Reputatie 6
Zat net even naar mijn factuur te kijken van deze maand en wat me opviel was dat ik volgens de factuur nu 826 eenheden zou hebben vanaf 24 December. Maar het rare is dat mijn belstatus aan gaf op 24 december het nieuwe tegoed 825 eenheden zijn

Heb rond die datum geen gebruik gemaakt van mijn mobiel, ben eigenlijk wel benieuwd of ik de factuur moet geloven of de belstatus hihihi
Reputatie 7
@hippeditje
De informatie die op je factuur staat is juist. Daar kun je vanuit gaan. 🙂
Reputatie 6
CindyS schreef:

@hippeditje
De informatie die op je factuur staat is juist. Daar kun je vanuit gaan. :)

Bedankt voor je snelle reactie

dan ga ik gewoon uit van de factuur!
Reputatie 2

Helemaal met prescilla eens , ook ik vind het handiger met weergave in euro's bent het al jaren zo gwend en weet niet beter.
En dan veranderen zonder het even door te geven, ik bekeek vandaag mijn faktuur en het duurde toch wel een hele tijd voordat ik hier terecht kwam en erachter kom dat er dingen veranderd zijn. Hun veranderen zomaar vanalles en wij moeten wachten tot het einde van de contract datum voordat je wat veranderen kan, vind ik eigenlijk ook niet kunnen dat ze zomaar dingen veranderen bij bestaande contracten. Ik wil ook graag omlaag met mijn bundel maar helaas, Mvr. u kunt alleen maar omhoog. Ben bij T mobile terecht gekomen via Dutchtone-Orange -t Mobile en daar ging dat toen allemaal wel. Omhoog, omlaag maakte niet uit, na een half jaar kon je wisselen. Ben dan ook eigenlijk wel blij als mijn contract is afgelopen.
Ook wil ik toch wel even vermelden dat die mensen moeilijk te bereiken zijn bij t mobile, heb me suf gezocht naar een email adres, zodoende hier terecht gekomen.

Ik heb de zelfde weg belopen en ik vond dutchtone en orange beter want tmobile denk niet aan de klant kijk maar naar bellen in buitenland, ik kon daar mijn beltegoed opmaken en nu moet je extra bundel voor aanmaken. Maar ik vind gewoon alles in geld terugzetten veel inzichtelijker en je kan meteen zien hoeveel je beltegoed is want dat was allemaal excl. btw. nu moet je heel omslachtig na rekenen wat wat is..worden ze daar zelf niet gek van eigenlijk...
Reputatie 7
@Kurnia

Afgezien wat je persoonlijk handiger vindt, nu hoef je juist niet meer om te rekenen. Toen het weergegeven werd exclusief BTW moest je wel omrekenen wat het inclusief BTW was.
Bij mij word er nog steeds in Euros gerekent inplaats van Belminuten,
komt dat soms omdat ik een SMS verdubbelaar heb?

Relax Online 20 '10

Sms Verdubbelaar '10

Instant E-mail '05
Reputatie 7
@x.gulsumm
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

De wijziging geldt niet voor de oude Relax abonnementen, enkel voor Relax '11 en Smart. Ik heb deze informatie toegevoegd aan de startpost van dit topic.

Reageer