Beantwoord

Nooit gebeld servicenr in rekening gebracht?

  • 19 April 2021
  • 5 reacties
  • 2992 Bekeken

Ik heb nooit kosten buiten m’n bundel daarom viel het me op dat de factuur april afwijkt. Wat blijkt: ik schijn op 23 maart 2 x gebeld te hebben met 09060206? Nooit gebeld maar er wordt wel 6,57 in rekening gebracht. Als ik dit nummer invoer op Google zie ik alleen maar dezelfde soort klachten. Ik ga niet betalen voor nooit gepleegde telefoontjes naar dit voor mij onbekende nummer. Ik verzoek T mobile de factuur april aan te passen want ik storneer deze afschrijving. 
Mvg Martine Hassing

icon

Beste antwoord door Cris-de-beste2024 19 April 2021, 22:15

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Hallo @Tientje70  Heb je op een doorschakelen nummer geklikt? 
Lees Hier meer informatie over deze nummers.

Zelf zou ik niet gelijk storneren, laat TM het eerst uitzoeken voor dat je problemen krijgt.

Je kan het nummer alvast blokkeren in je telefoon. Het is een doorschakel nummer wat via Google vaak het eerst naar voren komt. 
Wacht even af wat de moderators kunnen zien en doen. 
 

 

Blijkbaar toch...ik belde net nog een keer en het is Transavia. Die heb ik idd gebeld. Ik moet beter opletten in het vervolg 🙈

Reputatie 7
Badge +14

@Tientje70 Je kan die nummers beter blokkeren want ze zijn gigantische duur en stelen je arm. 0906 enz. nummers kosten bijna altijd extra geld.

Hopelijk krijg je komende maand niet weer extra kosten als je weer hebt gebeld.😊🚨

 

Ik heb een extreem hoog bedrag op de rekening van 28 euro voor half uur terwijl ik het nr niet gebeld heb . Ik belde eerst Vodafone service daarna stond een onbekend nr op de rekening wat niet voorkomt in mijn historie. 
heb t Mobile aangegeven . 

Reputatie 7
Badge +14

hoi @AChevalier Welkom op het forum.

Het bellen met een klantenservice via een 09xx nummer levert inderdaad hoge kosten op. De bedrijven adverteren op Google met de grote bedrijfsnamen en bieden een doorverbindservice aan. Totaal onnodig natuurlijk, maar het mag van de ACM wel. Hieronder zie je weer een voorbeeld. Is dat misschien ook het nummer wat je met je T-Mobile sim hebt gebeld? Dat 0906 nummer is dus niet van Vodafone zelf. Goed opletten dus als je klantenservice nummers belt. Voor alle grote bedrijven bestaan wel dit soort “doorverbind diensten”.

 

Reageer