Beantwoord

Onbeperkt bellen abonnement?

• 13 juni 2017
  • 5 reacties
  • 399 Bekeken

Beste lezer
Hoe kan het dat als ik onbeperkt bellen heb dar er in mijn verbruik status 120 minuten van 120 minuten over staat
Met vriendelijke groet Mark Hendrix
icon

Beste antwoord door Muberra 14 juni 2017, 11:45

Hoi Mark,

Ik zal je meteen meer uitleg geven! :D

Je hebt een Stel Samen & Stel Bij abonnement met onbeperkt bellen en 3 GB data. Dat betekent dat je onbeperkt kan bellen binnen Nederland en vanaf 13 juni ook in de EU. De 120 minuten kan je gebruiken om te bellen vanuit Nederland naar de EU en Zwitserland. Jouw databundel van 3 GB is nu ook volledig te gebruiken in de EU. Heerlijk toch? Zo kan je optimaal genieten van jouw abonnement, zonder extra kosten. Voor meer informatie kan je kijken op deze pagina waar wij alles uitleggen over de nieuwe roaming wijzigingen.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik wens je alvast een leuke en zonnige zomer toe. 🆒
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge +14
Dat zijn je minuten voor buitenland!
Oh ok dank u
Reputatie 4
Hoi Mark,

Ik zal je meteen meer uitleg geven! :D

Je hebt een Stel Samen & Stel Bij abonnement met onbeperkt bellen en 3 GB data. Dat betekent dat je onbeperkt kan bellen binnen Nederland en vanaf 13 juni ook in de EU. De 120 minuten kan je gebruiken om te bellen vanuit Nederland naar de EU en Zwitserland. Jouw databundel van 3 GB is nu ook volledig te gebruiken in de EU. Heerlijk toch? Zo kan je optimaal genieten van jouw abonnement, zonder extra kosten. Voor meer informatie kan je kijken op deze pagina waar wij alles uitleggen over de nieuwe roaming wijzigingen.

Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. Ik wens je alvast een leuke en zonnige zomer toe. 🆒
Super nu is hij helemaal duidelijk
Dank u voor het snelle antwoord
Groet Mark Hendrix
Reputatie 4
Hoi Mark,

Niks te danken, ik doe het graag voor je! :D

Je bent altijd welkom op het forum om jouw vragen te stellen.

Reageer