Vraag

Op welke datum ontvang ik de nieuwe bundel (deel 2)

Reputatie 2
hallo,
ik heb sinds 1/10/10 een abbonnement bij t-mobile. ik moet 16,95 betalen per maand, maar ik heb Family erbij genomen dus dan zou ik 26,95 moeten betalen aan het einde van de maand toch?
nu krijg ik vandaag een factuur voor 1 oktober tot 3 oktober, waarvoor ik dus 57,- moet betalen? Ik snap niet waarom ik het bedrag voor een maand, voor deze drie dagen moet betalen? ook vind ik het raar dat ze niet vertellen dat je je beltegoed niet gelijk krijgt, vanaf wanneer krijg je deze dan?

mvg

This topic has been closed for comments

239 reacties

Reputatie 2
zijn dat geen aansluitkosten?
Reputatie 6
Lijkt me stug dat je alleen voor een paar dagen moet betalen. Bij T-Mobile moet je namelijk vooraf je bundel inkopen. De dag waarop je bundel ingaat staat dus ook op je factuur. Kijk eens goed op je factuur welke datums er staan en of extra kosten op staan.
Reputatie 2
er staat bij periode : 1 oktober tot 3 oktober
en bij nieuwe periode : 4 oktober tot 3 november
ik moet ook aansluitkosten betalen, maar dan hoor je alsnog toch niet te betalen voor die drie dagen?
Reputatie 6
Je bundel gaat dus iedere maand op de 4e in.

Aansluitkosten zijn kosten die je betaalt voor het aansluiten van je abonnement. Dat is een bedrag dat
Reputatie 2
maar ik moet ook abonnementskosten betalen voor die drie dagen, hoe kan dat dan?
Reputatie 6
Je abonnement is geactiveerd op 1/10 dus dan betaal je ook voor je abonnement vanaf deze datum. Je bundel gaat pas op de 4e in dus heb je van 1/10 t/m 3/10 een klein deel van je bundel gekregen.

Edit: Misschien wel handig: hier staat een mooie uitleg over de eerste factuur.
Reputatie 2
heel erg bedankt voor de informatie!!

mvg
Reputatie 2
Hallo,

waarschijnlijk zal deze vraag al een keer gesteld zijn, maar ik zie door alle topics die door elkaar heen lopen niet meer wat hoe en waar.
Daarom even een nieuwe voor mijn vraag, hoop dan ook dat er gewoon door moderators gereageerd kan worden zonder te verwijzen naar een ander vaag door elkaar heen lopend topic.

Mijn abonnement, relax online 25 is 7 oktober in gegaan. Nu keek ik net op de belstatus en zie ik dit staat:
Mijn belstatus
Resterend beltegoed
Bijgewerkt tot zaterdag 09 oktober, 10:36
Reputatie 2
hoi, dit kan ik je wel uitleggen,

je abbo is in gegaan op 7 oktober de factuurdatum van t-mobile is de 19e vd maand
dus als je 19.95 tegoed per maand hebt heb je nu (19.95 delen door 31 dagen is 0.64 euro per dag keer 12 dagen (tussen 7 en 19 okt) is 7.72 voor die dagen.
als je een goedkoperabbo hebt isdat dus minder

vanaf volgende maand (de 19e heb je gewoon je teoed

gr casper
Reputatie 1
Ben je pas sinds kort klant van T-Mobile? Houd er dan rekening mee dat je jouw volledige tegoed (voor een gehele maand) mogelijk nog niet hebt ontvangen. Voor de periode tussen de start van je contract en het ontvangen van jouw eerste volledige tegoed, ontvang je ‘naar verhouding’ tegoed en betaal je gedeeltelijke maandkosten.

Bijvoorbeeld: als jouw Relax 20-abonnement start op 7 juni, kan het zijn dat je jouw eerste volledige tegoed pas op 23 juni (en daarna elke maand op de 23e) ontvangt. Voor de periode van 7 t/m 22 juni ontvang je dan ongeveer € 10,67 Relax-tegoed.
Reputatie 2
Hm, mijn abonnement is toch echt relax online 25, dan vraag ik me af waar het overige tegoed heen gegaan is!

Bedankt voor je antwoord in ieder geval
Reputatie 4
Goedemorgen,

Weet iemand wanneer de sms maximaal bundel in gaat als je deze besteld? Ik dacht altijd dat het de dag na de aanvraag was en dat je dan, in verhouding, nog het resterende aantal smsjes voor die maand zou krijgen en ook deze verhouding betaald voor de maand.

Echter ik heb nu al 15,22 euro overige kosten en mijn smsjes zijn nog niet zichtbaar op my t-mobile. Weet iemand of dit nog komt en dat er dan een herberekening wordt gemaakt voordat ik mijn factuur krijg?

Alvast bedankt!
Reputatie 6
@YouriSoemers

De Sms Maximaal bundel is ingegaan op 9 december, je krijgt het aantal sms'jes naar verhouding toegekend tot je volgende factuurperiode. De overige kosten zijn niet in te zien tot de factuur is opgemaakt, indien dit kosten zijn voor sms dan kan dit gecorrigeerd worden na het ontvangen van de factuur.
Reputatie 4
Ik heb sindsdien alleen maar gesmst, echter zoveel dat het over mijn normale beltegoed heen ging. Had voor vandaag nog 0 euro overige kosten.

Kan ik uit je uitleg opmaken dan het dan goed zou kunnen dat bij mijn factuur van volgende maand deze overige kosten verdwijnen en worden gecalculeerd onder verbruik in de bundel?

Bedankt voor de informatie!
Reputatie 5
@YouriSoemers.

Het zou niet de bedoeling moeten zijn dat er kosten in rekening worden gebracht voor het sms'en wat je nu doet, tenzij je over de Sms Maximaal bundel heen bent gegaan, want zoals mijn collega al heeft aangegeven krijg je de smsjes naar verhouding tot en met de eerst volgende bundel.
Reputatie 7
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=105692]Op welke datum ontvang ik nieuwe bundel (deel 1) [/thread].

Vragen over wanneer je de nieuwe bundel ontvangt kun je hier stellen.

[/modbreekt]
Reputatie 2
Beste moderator,
afgelopen dinsdag 14 december is mijn nieuwe abbo ingegaan (iPhone 300min) en is mijn nummer overgegaan. Belstatus geeft nu 45 min/40 smsjes aan. Op welke datum ontvang ik mijn nieuwe bundel?
Gr
Reputatie 6
@Sophie2101
Welkom bij T-Mobile en op het Forum!

Je ontvangt je bundel op iedere 19e van de maand. Meer uitleg over je eerste factuur vind je op de T-Mobile website.
Reputatie 2
Beste heer/mevrouw,

Naar mijn idee gaat mijn nieuwe bundel altijd in op de 18e.
Echter, vorige maand zat ik er wat overheen dus toen hield ik het een beetje in de gaten, maar op de 19e was er nog niets bijgeschreven..
Dus wanneer word dit definitief bijgeschreven? En gebeurt dat dan midden op de dag of is er een vaste tijd voor?
Groet
Reputatie 5
@weater

Je bundel gaat iedere 19e van de maand in. Vanaf de 19e kun je dus ook gewoon bellen vanuit de nieuwe bundel. Het kan zijn dat het pas later op de dag zichtbaar wordt omdat de belstatus een indicatie is die wat achter kan lopen.
Reputatie 2
hoi, per 6-12 heb ik relax abb. per welke datum krijg ik nieuw beltegoed? is dit elke maand op zelfde datum?
Reputatie 6
Badge +8
Je krijgt de eerste keer niet je volledige bundel.
Misschien gaan jou bundels de 30ste in, dan heb je nu een tegoed gehad tot de 30ste.
Op de 30ste krijg je dan je volledige bundels, vanaf dat moment ontvang je altijd op die datum je bundels.

Tot de 30ste kan ook de belstatus een niet realistisch tegoed/kosten weergeven.
De klantenservice of misschien later een moderator kan je het vast wel vertellen wat "jou" datum is.

LET de 30ste die ik noem is een willekeurig gekozen datum door mij, voor jou kan een andere datum gelden.

Gr,
CENTAUR
Reputatie 2
Dag,

Sinds gisteren maak ik gebruik van mijn relax online 25 abonnement.
Tot mijn verbazing staat er vandaag bij mijn belstatus dat ik voor de komende maand 3 euro 56 cent tegoed heb! Ik heb amper gebeld of gesmst. Heb wel gebruik gemaakt van internet maar heb ook een web'n walk standaard vast erbij genomen dus daar zou het niet aan moeten liggen.

Help help!!
Reputatie 2
@visjuh
Ik heb je aansluiting gecontroleerd en op elke 8e van de maand ontvang voortaan de volledige bundel elke maand. Dat betekent dat je op de 6e december 2010 pro rato beltegoed hebt gehad. Ik adviseer je om de eerste factuur af te wachten. dan wordt alles duidelijker.
Reputatie 2
@rumeys
Ik heb je aansluiting gecontroleerd en op elke 24e van de maand ontvang voortaan je volledige bundel. Dat betekent dat je op 17 december 2010 pro rato beltegoed hebt gehad. Ik adviseer je om de eerste factuur af te wachten, dan wordt alles duidelijker.