Vraag

Op welke datum ontvang ik de nieuwe bundel (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

239 reacties

Reputatie 2
Bedankt, heb ze ontvangen
Reputatie 2
Hoi, T-mobile ik heb denk ik geen belminuten deze maand gekregen, hoe kan dat? Want ik zit nu buiten mijn bundel te bellen!!
Reputatie 6
@minQkel
Je ontvangt op iedere 9e van de maand je tegoed.
Reputatie 6
@Krompir
Helaas kan ik tijdens de factuurperiode de overige kosten niet specificeren. Meer informatie vind je op de T-Mobile website. Ik wil je adviseren om de factuur af te wachten, zodat je op de specificatie kunt zien hoe de kosten in rekening zijn gebracht.
Reputatie 6
@Manssouri
Je ontvangt op iedere 14e van de maand de nieuwe bundel.
Reputatie 6
@Zeepblok
Je ontvangt op iedere 9e van de maand je nieuwe tegoed.
Reputatie 2
Kunnen jullie nakijken waneer ik mij volledige bundel ontvang?
Reputatie 2
En wanneer gaat mijn bundel in?
Reputatie 7
@Arkel,@035Jasper
Jullie ontvangen allebei iedere 12de van de maand het nieuwe tegoed.
Reputatie 2
ik heb een abonnement afgesloten die is gestart op 11 Februari het is een relax 130 + standaard internet (6,95)

en op mijn T-mobile staat dat ik nog maar
Reputatie 6
in het begin moet je altijd even afwachten tot het precies klopt wacht maar een maandje dan is alles meestal weer in orde ( als je kijk in dit forum kan je zien bij de vragen dat dit veel voor komt en dat het later weer in orde is)
Reputatie 2
ok bedankt voor de hulp
Reputatie 6
@Gunar
Je ontvangt op iedere 14e van de maand je nieuwe bundel. Vandaag heb je dus de volledige bundel ontvangen. Meer informatie over de eerste factuurperiode kun je terugvinden op de T-Mobile website.
Reputatie 6
[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden [thread=118330]Op welke datum ontvang ik de nieuwe bundel? (deel 3)[/thread].

[/modbreekt]