Op welke datum ontvang ik de nieuwe bundel? (deel 3)

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=115569]Op welke datum ontvang ik de nieuwe bundel? (deel 2)[/thread].

Hier kun je vragen wanneer je de nieuwe bundel ontvangt.

Veel antwoorden kun je ook terugvinden op de T-Mobile website:
- Wanneer ontvang ik mijn nieuwe tegoed/bundel?
- Factuuruitleg over je eerste factuur

[/modbreekt]

145 reacties

Reputatie 2
op welke datum ontvang ik mijn nieuwe voordeel bundel.
en gaat alles automatisch of moet ik het zelf elke maand bestellen ofso.
reageer alsjebliefd terug!

gr katja.
Reputatie 6
@kat
De Voordeelbundels lopen gelijk aan je factuurperiode. Op iedere 16e van de maand gaat de nieuwe bundelperiode in en ontvang je ook je Voordeelbundel.
Reputatie 2
OOOOOH nou zie ik het !
hahahah heel erg bedankt.
als ik je weer nodig heb, geef ik wel een gil.
Reputatie 2
hey ik zou elke 17e vd maand mijn nieuwe beltegoed ontvangen van 25 euro, nu had ik bijna mijn gehele beltegoed van vorige mdn nog over en het is nu de 17e maar ik heb niks bijgeschreven gekregen!!!

Kortom: Waar is mijn nieuwe tegoed + het oude..
Dit is zo oneerlijk zoals jullie je gedragen, jullie horen gewoon vanaf 24.00 vannacht het nieuwe tegoed op het oude tegoed te hebben bijgeschreven zo is het afzetterij!!

Het is nu bijna 12 uur 's middags en ik heb nog steeds niks!

Boos ben ik hierom, als dit elke mdn zo doorgata zeg ik per omgaande mjn aboonement op.
En zal gene goede reclame maken want vanaf dag 1 gata het al mis.
Reputatie 6
erick het duurt altijd even voor de website op to date is ,,het is er wel bij gedaan je moet alleen even geduld hebben voor je het ziet
Reputatie 6
@erick

Elke 17e van de maand krijg je je beltegoed toegewezen, je zult in de loop van de dag zien dat de belstatus bijgewerkt is en het tegoed is bijgeschreven.
Reputatie 2
Hallo, sinds 14 januari heb ik een I300 abo afgesloten, tot gisteren was alles goed, totdat ik savonds mijn belstatus bekeek, ik ben 5 belminuten kwijt en heb geen sms tegoed meer, Gisteren zou ik nieuwe belminuten krijgen, ik kan veel smsen, maar in 1 dag lukt het mij niet om 300 smsjes te versturen, nu is mijn vraag, waar blijft mijn nieuwe tegoed????
Reputatie 2
@Ratjes
Op je eerste factuur betaal je de gedeeltelijke maandkosten voor de eerste, kortere periode van je contract, plus de maandkosten voor de volledige maand die daarop volgt. Dit is uiteraard eenmalig; vanaf je volgende factuur betaal je gewoon maandkosten voor 1 maand.
Het toekennen van deze bundel kan even op zich laten wachten.
Reputatie 2
Elke 16e van de maand krijg ik nieuw tegoed voor mijn iPhone i-150, 2 jaar abonnement. Maar gisteren gaf hij mijn oude tegoed nog aan en sinds vandaag 150 belminuten, 0 smsjes en 0 overige kosten. Dat heeft die dus zelf verzonnen.
Ik wil graag weten of ik nu gewoon nieuw tegoed heb en wanneer die dat normaal aan gaat geven. Want ik wil nu niet smsen en straks een torenhoge rekening ontvangen omdat ik geen tegoed meer had.
Reputatie 6
@isabel92

Je contract is afgesloten op de 16e en op elke 18e van de maand krijg je je bundel toegewezen, in de loop van de dag zul je zien dat je belminuten en sms-jes bij je My T-Mobile bijgeschreven zijn.
Reputatie 2
Ok
Reputatie 2
Mijn bundel van de maand januarie heb ik betaald op de 27ste, maar ik krijg geen nieuwe bundel ? Er staat nog steeds 00:00 belminuten. En bij mijn smsjes staan ook nog steeds op 32, ipv dat er nu 150 smsjes en 150 belminuten erbij zouden moeten komen. Hoe kan dat? Ik heb haast niet gebeld en ook niet gesmst, dus daar kan het niet aan liggen
Reputatie 6
@Eefie1992

Je krijgt elke maand op de 22e de nieuwe belminuten / sms-jes toegewezen dat betekend dat je vandaag in de loop van de dag zult zien dat je belstatus bijgewerkt is met je nieuwe beltegoed.
Reputatie 2
Ik heb sinds 21-02-2011 een relax 130 abbo afgesloten.
Echter als ik bij belstatus kijk stond er gisteren
Reputatie 6
@Goldy

Elke maand op de 24e krijg je je beltegoed toegewezen, de eerste periode krijg je deze naar verhouding toegewezen. Morgen in de loop van de dag zul je zien dat je belstatus bijgewerkt word en je volledige tegoed bijgeschreven is.
Reputatie 2
Oke,
bedankt voor je snelle reactie
Reputatie 2
Is er van mijn abonnement ook bekend wanneer ik mijn bundel krijg! Ik heb gisteren een abonnement afgesloten! Maar zie nog geen bundel gegevens en ook bij bellen 1202 geeft hij aan dat bundel al opgebeld is! Dit is vreemd want kosten van bellen gisteren zijn 1.92 volgens gegevens.
Reputatie 2
Bij mij is het contract 20 Februari ingegaan en heb een Relax 250 afgesloten met mijn iPhone 4. Wanneer gaat mijn gehele bundel in? Op dit moment is mijn tegoed nog maar 0,15 cent.

Michel
Reputatie 6
weet je zeker dat het de 21 is ingegaan als je je contract verlengd is het niet altijd zo je nieuwe contract meteen ingaat dan krijg je eerst een gedeelte en dan pas op de datum de volle maand kijk het even na anders schrijf je morgen overdag een vraag aan de moderator verder is het zo dat het een paar dagen duurd voordat de website klopt vooral bij een nieuwe abonnement
Reputatie 2
wanneer krijg ik mijn nieuwe bundel nouw? ik zou het vandaag krijgen maar heb nog steeds niks...
Gr Ozlem
Reputatie 6
@CB86
Op de 24e ontvang je iedere maand de bundel. Meer informatie over je eerste factuur vind je op de T-Mobile website.

@Michell
Je contractvernieuwing is ingegaan op 20 februari. De dag waarop je de volledige bundel ontvangt blijft ongewijzigd. Dit is de 24e van iedere maand. Informatie over je eerstvolgende factuur (na wijziging van je tariefplan) vind je op de T-Mobile website.
Reputatie 2
Krijgen doe je niks bij ze ja elende
Waneer je moet betalen wel ,dat is alles wat ze weten
Reputatie 6
@Ozlem
Je ontvangt op iedere 24e van de maand je nieuwe bundel. Vandaag heb je je nieuwe bundel ontvangen en uiteraard ook je 1000 sms'jes.
Reputatie 6
@xxbenxx
Uit je post kan ik niet opmaken wat je vraag of opmerking is. Ik zie wel in onze systemen staan dat je gisteren telefonisch contact hebt opgenomen met T-Mobile Klantenservice met de vraag of je de overgebleven belminuten zou meenemen. Er is aangegeven dat je de minuten van je vorige tariefplan niet meeneemt naar je nieuwe tariefplan. Houd er rekening mee dat je met je nieuwe tariefplan het tegoed dat je over hebt ook niet meeneemt naar de volgende bundelperiode. Je ontvangt dus op iedere 26e 150 minuten en 100 sms'jes. Meer uitleg over je eerste factuur na deze wijziging kun je terugvinden op de T-Mobile website.
Reputatie 2
hallo.
ik heb vandaag(25-2) een 1 jarig abbonement afgesloten met 190 bel/sms/mms en internet plus 11.95
en ik heb het toestel samsung galaxy S erbij gekozen.
ik vroeg me af wanneer ik zorgenloos kan internetten en bellen op mijn mobiel zonder oppeens buiten mijn bundel te gaan. want mijn ouders zeggen dat als ik nu gelijk ga internetten dat ik dan extra moet betalen.
wanneer en hoe kan ik weten dat ik gewoon mijn 190 minuten en eindeloos internet heb?

Reageer