Op welke datum ontvang ik de nieuwe bundel? (deel 3)

Toon eerste reactie

145 reacties

Reputatie 5
@Angelbird56
Bij een Bel & Sms abonnement betaal je volgens beltarief het afluisteren van berichten en instellen of wijzigen van je voicemail.
Esther ,bedankt voor je antwoord,toen ik het geplaatst had,bedacht ik het ineens

Hoi,
Ik heb mijn abonnement op 11 mei geactiveerd. Wanneer krijg ik mijn nieuwe bundel?
Reputatie 5
@JessicaW71
Welkom op het T-Mobile Forum 🙂

Op elke 14e van de maand ontvang je de nieuwe Bel & Sms 35 bundel.
waneer krijg ik mijn nieuwe belminuten?
Reputatie 5
@anita42
Op elke 19e van de maand ontvang je de nieuwe maandbundels.
Sinds gisteren is mijn i150 abonnement ingegaan en heb ik alleen nog maar What's App gebruikt. Alleen is mijn beltegoed nu nog maar €4,13...Iemand een idee of dit door What's App komt of door internet ofzo? Internet zou gewoon onbeperkt moeten zijn en de mensen waarmee ik heb gewhat'sappd hebben ook allemaal what's app. Thanks!
Reputatie 6
@Suuusje
Welkom op het T-Mobile Forum! 🙂

Ik zie dat inderdaad gisteren je abonnement is geactiveerd. Je ontvangt de bundel op iedere 23e van de maand. Op 23 mei ontvang je de eerste volledige bundel. Over de periode van 18 mei tot en met 22 mei heb je het tegoed naar verhouding ontvangen. Meer uitleg over de eerste factuurperiode vind je op de T-Mobile website.
Sinds 18 mei is mijn nieuwe abonnement ingegaan, daarvoor had ik ook al een tmobile abbonement. Ik heb nu relax 190 en bij mijn belstatus zag ik minder tegoed dan ik had verwacht. Via de hierboven genoemde link (Raymond - 19-05-11 - 12:48) zag ik dat je een tegoed naar verhouding krijgt. Maar wat gebeurt er met alle belminuten die ik nog had (iets van 700)? Waarom zitten die daar niet bij? Worden die straks ook weer 'gecrediteerd', net als de betaalde maandkosten op mijn laatste factuur?
Reputatie 5
@thovro

Zoals je zelf al aangeeft is het zo dat je het tegoed naar verhouding krijgt totdat de eerste volledige bundel in zal gaan. In jouw geval is dat op de 10de. Tot en met het moment van de overstap heb je gebruik gemaakt van een Relax 400 '06. Bij de Relax '06 abonnementen neem je het tegoed maar 2 maanden mee. Pas vanaf de Relax '10 abonnementen is het zo dat je het tegoed onbeperkt meeneemt en dus ook meeneemt bij het vernieuwen van je contract.
Reputatie 6
Vanaf vandaag staat voortaan de start van je nieuwe factuurmaand weergegeven bij de belstatus op My T-Mobile. Zo kun je nu dus behalve je belstatus, ook heel gemakkelijk zien hoeveel dagen je nog hebt tot je nieuwe beltegoed.
Reputatie 2
In het belstatus overzicht zie ik:

Nieuwe tegoed datum:
Je ontvangt je nieuwe tegoed op: vrijdag 16 juni

Volgens mij klopt dit niet....het is of donderdag 16 juni of vrijdag 17 juni

Of gebruikt TMobile een andere soort kalender?
Reputatie 5
@Pikkepoelie
Als het een kalender is met veel feestdagen is dan hoor je mij niet klagen!

Bij een aantal klanten staat de verkeerde dag en het lijkt erop alsof de dag van vandaag (bijv. maandag) erbij staat. Dit is al doorgezet naar de technische afdeling. De datum dat je de bundels krijgt staat wel goed.
Reputatie 2
Je ontvangt je nieuwe tegoed op: woensdag 19 juni

In 2013 dus?

(Ik begrijp heus wel dat ik gewoon op de 19e m'n nieuwe minuten ontvang maar het staat natuurlijk wel een beetje raar).
Reputatie 7
@DaisyS
Zoals je in de reactie van moderator Ries hebt kunnen lezen is het bekend en al doorgezet naar de desbetreffende afdeling. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 2
Hoi,

Er staat dat ik op donderdag 19 juni nieuw tegoed ontvang, maar 19 juni is helemaal niet op een donderdag.. En woensdag 15 juni ging mijn nieuwe abonnement in (mét onbeperkt mobiel internet), maar hoe moet ik weten dat het werkelijk is ingegaan? En ik heb nu nog maar 87 cent beltegoed terwijl dat eerst veel meer was volgens mij. Maar dat kan ook liggen aan dat het nieuwe abonnement is ingegaan? En ik heb opeens € 2,20 overige kosten, terwijl ik niks geks heb gedaan. Niet in het buitenland geweest, volgens mij zit ik niet over mijn abonnement heen en heb ook geen sms diensten gebruikt. Ik hoop niet dat dat voor het mobiel internet is dat ik aangezet heb, want ik heb op de T-Mobile site gekeken en bij 'mijn abonnement' stond al het nieuwe abonnement in de loop van 15 juni, dus ik dacht dat ik mobiel internet gewoon aan kon zetten.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want ik vind het allemaal niet zo duidelijk.

Groetjes
Reputatie 6
Badge +12
@Dolfijn.

Ja die dag klopt niet, is bij mij ook 😞
Je moet alleen naar het achterste kijken dus 19 juni.
Dan krijg jij weer nieuw tegoed.
Reputatie 5
@Dolfijn90
Wegens een storing wordt dit niet juist aangegeven. Het klopt, zoals Dave6700 aangeeft. Je ontvangt elke 19e van de maand je i-200 tegoed.
Sinds 03-03-14 gebruik ik t-mobile sim only.
300 min en 1 gb internet.
Internet zou ik nu, 08-03-14 23:41 uur nog 987mb hebben, maar nog maar 56 min beltegoed, terwijl ik misschien heel ruim gerekend 30 min heb gebeld.
Kan iemand me uitleggen hoe het werkt?
Als mijn beltegoeddatum al snel is, en ik bijv een ruim uur had om te bellen tot die datum snap ik dat, maar dat is dan niet te rijmen met wel een volledige internetbundel, toch?
Wanneer is dan mijn nieuwe beltegoeddatum en hoe werkt dat dan met internet?
HELP!
Overigens zou bij de start van een nieuw abonnement dit soort info er wel bij gegeven mogen worden. Vind t zo niet erg netjes gegaan nu. Zo Kun je zomaar veel meer dure buitenbundel- minuten bellen zonder er erg in te hebben.
Hoop op snelle reactie van t-mobile.
Reputatie 5
@RiaMJ en welkom op het forum. 🙂

De dag dat je de volledige bundels ontvangt kun je terug vinden bij de belstatus. Het klopt dat je vaak de eerste periode de bundels en de maandkosten naar verhouding ontvangt. Op deze pagina staat een uitleg hoe de eerste maandperiode/factuur eruit ziet.

Reageer