Op welke datum ontvang ik nieuwe bundel (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

682 reacties

Reputatie 6
@Nine23

Vandaag krijg je je nieuwe belbundel, in de loop van de dag zul je op je belstatus zien dat je belbundel is toegevoegd.
Reputatie 2
Meestal is dat de 10de bij mij ook .
Reputatie 5
@SamsungF

Iedere 8ste van de maand ontvang je je nieuwe bundel 🙂
Reputatie 2
Hallo medewerker van T-Mobile,
Ik kan niet helemaal vinden wanneer mijn nieuwe maand nou ingaat. Dit is nogal belangrijk om te weten om mijn minutenverbruik in de gaten te houden.
Alvast bedankt.
Reputatie 6
@Jonathan1985
Je nieuwe factuurperiode gaat in op iedere 9e van de maand. Je kunt dit ook terugvinden op je factuur. Onder het kopje 'Maandkosten' zie je de factuurperiode terug.
Reputatie 2
beste medewerker,
graag zou ik ook willen weten wanneer ik mijn belbundel krijg, mijn startdatum contract is 17-12-2010 , krijg ik dan tot de nieuwe bundel een gedeelte of zijn dit dan buiten de bundel belminuten,ik heb ook w@w standaard vast er bij gekregen 2 jaar gratis kan ik hier gelijk van gebruik maken of gaat dit ook pas in met de nieuwe bundel?
bel&sms 25 incl.w@w standaard vast.
hoop vragen alvast bedankt theo.
Reputatie 5
@theo58
Je belbundel komt elke 24ste van de maand.
Over de periode van 17 t/m de 24 ste ontvang je een klein gedeelte en dat is ongeveer €1.75 beltegoed. Omgerekend is het ongeveer 29 minuten en 6 sms.
De Web'n'walk is vanaf de activatie direct te gebruiken.

[modbreekt]

Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden: [thread=116320]Op welke datum ontvang ik de nieuwe bundel (deel 2)[/thread]

[/modbreekt]