Beantwoord

Opeens een mb aanvuller

  • 1 juni 2019
  • 5 reacties
  • 571 Bekeken

Hallo mede tmobillers... vanochtend heb ik wat raar opgemerkt... ik lag nog te slapen... en werd ik wakker toen zag ik een sms van een uur geleden dat ik een 1gb aanvuller heb gebruikt in de tmobile app.. hoe kan dit terwijl niemand op mijn telefoon heeft gezeten..
icon

Beste antwoord door Hajar 2 juni 2019, 12:04

Hi Julian,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inderdaad om 04:22 een MB-aanvuller is geactiveerd. Wij activeren zelf geen MB-aanvullers dus ik kan niet verklaren hoe dat is gebeurd. Gelukkig heb je een Unlimited abonnement en zijn er geen kosten aan verbonden. Mocht dit vaker gebeuren, trek dan even aan de bel. Dan kan ik dit doorzetten naar onze app ontwikkelaars.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Julian,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er inderdaad om 04:22 een MB-aanvuller is geactiveerd. Wij activeren zelf geen MB-aanvullers dus ik kan niet verklaren hoe dat is gebeurd. Gelukkig heb je een Unlimited abonnement en zijn er geen kosten aan verbonden. Mocht dit vaker gebeuren, trek dan even aan de bel. Dan kan ik dit doorzetten naar onze app ontwikkelaars.

Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Zonet gebeurde het weer @Hajar , 08:09 een sms ook toen lag ik nog te slapen
Reputatie 7
Badge +20
Hi Julian,

Erg vreemd. De bundel is aangevraagd via My T-Mobile. Heeft iemand toevallig je wachtwoord? Zou je deze kunnen wijzigen en controleren of je dit daarna nog steeds ervaart? Zo ja, dan gaan we achterhalen hoe dit mogelijk is.
Hi Julian,

Erg vreemd. De bundel is aangevraagd via My T-Mobile. Heeft iemand toevallig je wachtwoord? Zou je deze kunnen wijzigen en controleren of je dit daarna nog steeds ervaart? Zo ja, dan gaan we achterhalen hoe dit mogelijk is.

Nee niemand heeft het wachtwoord, mn ouders komen ook niet aan mn telefoon/account.. die zouden niet eens weten hoe dat moet
Reputatie 7
Badge +19
Hi Juliank,

Oké, dat is goed! Heb je het wachtwoord al veranderd zoals Hajar aangaf? Als je het daarna nog steeds ervaart, dan gaan wij het doorzetten naar onze technische specialisten!

Reageer