Beantwoord

overige bel kosten

  • 14 juni 2013
  • 4 reacties
  • 292 Bekeken

hoi... er staat bij mij belstatus dat ik 4.98 euro overige kosten heb... gezien de specificatie staat er buiten je bundel gebeld /sms... dat KLOPT DUS NIET... alles bijmekaar op getelt zat ik nog ruim in me bundel.... (83 totaal...van de 100 min) inmiddels tariefplan verhoogd naar 170 min ...mijn dank daar voor ... maar nou weer overige kosten....???...erg vaag.. graag een reaktie
icon

Beste antwoord door druk-man 15 juni 2013, 00:11

hoi... er staat bij mij belstatus dat ik 4.98 euro overige kosten heb... gezien de specificatie staat er buiten je bundel gebeld /sms... dat KLOPT DUS NIET... alles bijmekaar op getelt zat ik nog ruim in me bundel.... (83 totaal...van de 100 min) inmiddels tariefplan verhoogd naar 170 min ...mijn dank daar voor ... maar nou weer overige kosten....???...erg vaag.. graag een reaktie
ps.... verkeerde plaats deze vraag... zag het te laat... mijn exuus..
Bekijk origineel

4 reacties

hoi... er staat bij mij belstatus dat ik 4.98 euro overige kosten heb... gezien de specificatie staat er buiten je bundel gebeld /sms... dat KLOPT DUS NIET... alles bijmekaar op getelt zat ik nog ruim in me bundel.... (83 totaal...van de 100 min) inmiddels tariefplan verhoogd naar 170 min ...mijn dank daar voor ... maar nou weer overige kosten....???...erg vaag.. graag een reaktie
ps.... verkeerde plaats deze vraag... zag het te laat... mijn exuus..
@ druk-man

Goed dat je dit even navraagt. Wanneer je inlogt in My T-Mobile en bij de belstatus kiest voor 'bekijk meer details' en vervolgens voor 'bekijk gespreksdetails' zie je precies hoe de kosten zijn opgebouwd. Op die manier is het inzichtelijk hoe het komt dat je overige kosten hebt gemaakt! 🙂
@ https://"https://forum.t-mobile.nl/members/druk-man-264334/"

Goed dat je dit even navraagt. Wanneer je inlogt in https://"www.t-mobile.nl/my" en bij de belstatus kiest voor 'bekijk meer details' en vervolgens voor 'bekijk gespreksdetails' zie je precies hoe de kosten zijn opgebouwd. Op die manier is het inzichtelijk hoe het komt dat je overige kosten hebt gemaakt! :)
had ik al gezien... dat klopt dus niet... alles na gerekend zat nog  in de bundel...meschien iets fouts gegaan..? bij overschakelen nieuw abbo.. 
@druk-man

Ik zie dat je sinds 20 september 2012 hebt gekozen voor een SmartPlus 170 abonnement. Bij dit prijsplan worden de belminuten naar boven afgerond en berekend per hele minuut. Doordat op factuur de gesprekken in secondes weergegeven worden lijkt het bij een eerste oogopslag dat hierin misschien een foutieve berekening heeft plaatst gevonden.

Reageer